سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان البرز با بیان اینکه فوتی‌های کرونایی در استان البرز افزایش یافته است، گفت: امسال هم دید و باز دیدهای نوروزی باید به صورت مجازی انجام شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 27 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهرداد بابایی درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان البرز با بیان اینکه وضعیت بستری‌ها ثابت است، اظهار داشت: با افزایش فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان البرز روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه رنگ‌بندی شیوع بیماری کرونا در حال حاضر مانند گذشته است، افزود: تا کنون 5 نفر در استان البرز به ویروس جهش یافته مبتلا شدند که امکان افزایش این میزان است.

سخنگوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان البرز با عنوان اینکه با سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان البرز روبرو هستیم، بیان کرد: با توجه به وضعیت نگران کننده بعید است که زمینه سفرهای نوروزی فراهم شود.

بابایی با اشاره به اینکه مردم برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنند، تصریح کرد: امسال هم دید و بازدیدهای نوروزی باید مجازی انجام شود.

وی درباره واکسیناسیون مرحله دوم واکسن کرونا به کادر درمان، خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته مرحله دوم این واکسیناسیون انجام شده و برای سالمندان ساکن در مراکز نگهداری نیز به زودی انجام می‌شود. مردم باید همچنان از حضور در امکان پرتردد و اجتماعات خودداری کرده و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار