مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: دو طرح حفاظتی هوشمند ، راداری و الکتریکی در تاسیسات آب شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره توسط وزارت نیرو افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 27 February 2021

 

علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها در تصفیه خانه آب زنجان و تصفیه خانه شهرهای ابهر و خرمدره در مجموع 14 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: سامانه حفاظتی هوشمند در تصفیه خانه آب شهر زنجان از نوع راداری و در تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره از نوع الکترونیکی می باشد که با حساسیت بالا و در شرایط اقلیمی مختلف نهایت کارایی را دارد.

وی تاکید کرد: تمام تجهیزات استفاده شده در این تاسیسات تولید داخل بوده و با اتکا به دانش بومی جوانان ایرانی تهیه و تولید شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: تمامی سامانه های هوشمند حفاظتی در این دو تصفیه خانه علاوه بر سیستم اعلام خطر و کاربری های حفاظتی قابلیت انطباق با سیستم های پایش تصویری و دوربین های نظارتی را نیز دارا می باشند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: پس از کسب نتایج مطلوب از نصب و راه اندازی این سیستم ها در تاسیسات کوچکتر، همچون تاسیسات آب شهر سلطانیه و تاسیسات اژدهاتو نسبت به راه اندازی این سامانه ها در تاسیسات بزرگ و حیاتی آب استان نیز اقدام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار