داراب خانی گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در البرز مهیا است.
کد خبر: ۹۴۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 03 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» جعفر داراب خانی، دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز در نشستی که با هدف هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه های مسئول در برگزاری انتخابات تشکیل شد، گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در البرز مهیا است و استان البرز برای اجرای این رویداد مهم سیاسی، در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

او افزود: در سال آینده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان البرز گفت: انتخابات آتی متأثر از بیماری کروناست و به همین دلیل برای پرهیز از شیوع بیماری و تضمین سلامت مردم، تمام ضوابط ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در شعب اخذ رای بایستی رعایت شود.

او افزود: با توجه به بندهای مکرر در بخشنامه ریاست قوه قضاییه و توصیه های رئیس کل دادگستری استان در راه اندازی ستادهای شهرستانی، مقرر شد تا رؤسای حوزه های قضایی استان نسبت به تشکیل ستادهای شهرستانی با عضویت دستگاه های متناظر در بخشنامه اقدام و نتایج برگزاری جلسات را به این دبیرخانه ارسال کنند.

داراب خانی در بخش دیگری از سخنان خود، به اهمیت فضای مجازی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور پرداخت و گفت: به منظور پیش بینی، پیشگیری و مقابله با هرگونه جرایم احتمالی در فضای مجازی، این فضا به دقت توسط دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی استان رصد و پایش می شود و لازم است فعالان فضای مجازی در تهیه، تدوین و انتشار مطالب، دقت نظر لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار