فرماندار جاسک:
تابناک- فرماندار جاسک با بیان اینکه آبخیزداری سازنده‌ترین راهکار مقابله با خشکسالی است، گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی در تقویت منابع آبی و افزایش تولیدات دامی و کشاورزی نقش موثری دارد.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ 04 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمد رادمهر در دیدار رئیس و کارکنان منابع طبیعی جاسک با وی بمناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی ضمن تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی و قدردانی از تلاش های رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی، توسعه یافتگی هر کشور را در حفظ و حراست از منابع طبیعی دانسته و خواستار جدیت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ وحراست ازمنابع طبیعی شدند.

وی با بیان اینکه آبخیزداری سازنده‌ترین راهکار مقابله با خشکسالی است خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری و هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی در تقویت منابع آبی و افزایش تولیدات دامی و کشاورزی نقش موثری دارد.

فرماندار شهرستان جاسک در این دیدار با اشاره به اهمیت و توجه مقام معظم رهبری به منابع طبیعی با غرس هرساله درخت گفت : ظرفیت‌های خوب شهرستان در زمینه‌های منابع طبیعی، حفاظت از این عرصه‌ها وظیفه همگانی است جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی میراث ماندگاری ست که از نسل‌های گذشته به ما رسیده و همه باید در حفظ، نگهداری آن کوشا باشیم.
رادمهر با تاکید بر فرهنگ سازی گفت:منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید تلاش کنند تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود.

انتهای پیام/ز 578

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار