امام جمعه دهلران ؛
امام جمعه شهرستان دهلران اظهار داشت : حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست بسیار مهم است ودر این راستا باید همه احساس مسئولیت کنیم
کد خبر: ۹۴۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 06 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام سید محسن موسوی گفت : اهميت حفاظت از محيط زيست ومنابع طبیعی ضروري است وكوچكترين سهل انگاري مي تواند منجر به حوادث بزرگ و خسارات جبران ناپذير به عرصه هاي ملي و منابع طبيعي شود .

وی بیان داشت:  در آموزه‌های دینی تاکید  فراوانی در حوزه درخت کاری و حفاظت از منابع طبیعی وجود دارد و ما باید به این موضوعات در که در آموزه‌های دینی اشاره شده توجه ویژه داشته باشیم  .

حجت الاسلام موسوی گفت :در حوزه  مبارزه با بیابان زدایی در شهرستان  اقدامات خوبی صورت گرفته است وباتوجه به شرایط اقیلیمی شهرستان باید بیابان زدایی وتوسعه جنگل کاری همچنان در شهرستان تداوم داشته باشد  .

امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه طبیعت متعلق به همه نسل ها است ، گفت : همه ما باید از آن حفاظت و حراست کنیم ودر کاشت نهال مشارکت داشته باشیم  .

وی ادامه داد : یکی از اقدامات خوبی که در امسال در شهرستان دهلران صورت گرفت همکاری مشترک حوزه علمیه دهلران با منابع طبیعی و توزیع نهال مثمر  در بین روستاهای هدف شهرستان بود.

  وی گفت : باید به سمت نهال های مثمر برویم چرا که می‌تواند در بحث معیشت اقتصاد خانواده ها  موثر باشد.

  امام جمعه دهلران اظهارداشت : حوزه علمیه ،دانشگاه‌ها و آموزش پرورش باید در راستای نهادینه شدن انس با طبیعیت آموزش حفاظت از طبیعت را در حوزه های مختلف تلاش کنند .

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار