رئیس اداره میراث‌فرهنگی دره شهر:
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دره‌شهر گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستاهای این شهرستان برای سفرهای احتمالی و اسکان گردشگران نوروزی آمادگی دارند.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 06 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛  سید مجتبی فرهادی بیان داشت: با تجهیز اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستاهای دره‌شهر، امکان زندگی در کنار بومیان منطقه با اسکان در کمپ‌ها و خانه‌های بوم‌گردی برای گردشگران و مهمانان فراهم است.

وی عنوان کرد: گردشگران علاوه بر اقامت در این خانه‌ها و بهره‌مندی از آرامش و سکوت روستاها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این مناطق، امکان بهره‌مندی از غذاهای محلی و سنتی و دیگر تولیدات عشایر و روستاییان از جمله صنایع‌دستی را دارند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دره‌شهر اظهار کرد: محیط آرام، بکر، طبیعی و دلنشین روستاها، آداب و رسوم مردم و تفریح و گردش در روستاها جاذبه‌هایی است که علاقه‌مندان بسیاری دارد، افراد خسته از زندگی ماشینی شهرها تمایل بسیار زیادی برای بهره‌مندی از آرامش و سکوت روستاها دارند.

وی، بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری را از دیگر امتیازهای اسکان گردشگران در اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان برشمرد./ح

 

بیشتر بخوانید

مجوز ایجاد ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در چرداول صادر شد

فعالیت 40 واحد اقامتگاه بوم‌گردی در استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار