شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: کاشت کمربند سبز در راستای اجرای قانون هوای پاک همزمان با هفته درختکاری، در شهرک پرتو آغاز شد که در مرحله اول 50 هکتار است و در مرحله دوم با کمک اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان 100 هکتار دیگر به این فضا اضافه می شود.
کد خبر: ۹۴۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 06 March 2021

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی اظهار کرد: امسال مراسم روز درختکاری در شهرک پرتو در مجاورت پالایشگاه اصفهان در شرایط متفاوتی برگزار و بعد از سال ها با حضور استاندار اصفهان کاشت کمربند سبز در راستای اجرای قانون هوای پاک اجرا شد.
وی ادامه داد: در این منطقه دو مرحله درختکاری داریم که مرحله اول با کاشت 50 هکتار درخت در روز پنجشنبه شروع شد و برای مرحله دوم با کمک اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان 100 هکتار دیگر به این فضا اضافه می شود و کمربند سبز توسعه پیدا می کند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: آبیاری این بخش از فضای سبز به کمک پساب تصفیه شده توسط تصفیه خانه ای که دو سال پیش در شمال شهر افتتاح شد، انجام می شود.
وی با بیان اینکه همچنین در ناژوان 30 هزار اصله درخت را در زمین 50 هزار مترمربعی غرس کردیم، گفت: احداث باغ های موضوعی مانند باغ گیاهان دارویی، گل سرخ و توتستان از دیگر اقدامات در حوزه فضای سبز است. همزمان با عید مبعث درختکاری در ناژوان به پیش رفته و تکمیل می شود. در خیابان آسمان و پل آفتاب نیز مسیری طولانی فضای سبز کاشته شده است.
*عملیات پل سازی پلهای شهید سلیمانی تا پایان هفته به اتمام می رسد
نوروزی در بخش دیگری از صحبت های خود به آخرین وضعیت پروژه شهید سلیمانی اشاره و اظهار کرد: آخرین مرحله بتن ریزی پروژه مجموعه پل های شهید سلیمانی طبق قولی که داده بودیم و علی رغم مشکلات هفته گذشته انجام شد. به طوریکه با تلاش شبانه روزی معاونت عمران، سازمان عمران و منطقه 15 شهرداری اصفهان عملیات پل سازی تا پایان هفته به اتمام می رسد و بهره برداری از پل در دسترس مردم قرار می گیرد.
وی افزود: تیم عمران شهرداری و شهرداری منطقه 15 تلاش می کنند تا بزرگراه هفت کیلومتری از پل آفتاب تا پل های شهید سلیمانی نیز تکمیل شود.
شهردار اصفهان با قدردانی از تلاش های مهندس مظفر، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان که برای پروژه های عمرانی و پل شهید سلیمانی شبانه روزی تلاش می کنند، گفت: از همه مردان و زنانی که در این دوره مدیریت شهری با دو دست شمشیر می زنند و اصفهان را به کانون خدمت به مردم تبدیل کرده اند سپاسگزارم و مردم اصفهان هم شاهد همه این خدمات شبانه روزی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار