نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز پیام شهدای انقلاب و دفاع مقدس در گوش تمام دنیا طنین‌انداز شده است.
کد خبر: ۹۴۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ 06 March 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی پیش از ظهر امروز در یادواره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۴۸۳ شهید و ۳۹۱ زن جانباز استان، اظهار کرد: از سال ۴۲ و از دل سختی‌ها مردم ایران از حالت تدافع خارج و علیه رژیم مستبد شاهنشاهی به حالت تهاجمی تغییر رویه داد تا ۱۵ سال بعد و در ۲۲ بهمن ۵۷ اساس نظام سلطه از کشور برچیده شد.

وی خاطرنشان کرد: نقش بانوان نقش عیان و حماسی و عاطفی بود، نقشی برخاسته از شجاعت، غیرت و جوانمردی و هم بُعد عاطفی و مادری، که اوج این حماسه را می‌توان در جنگ تحمیلی مشاهده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به جان‌فشانی‌ مردم استان در عرصه‌های مختلفی همچون پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، افزود: مردان و زنان لر در دفاع از میهن اسلامی، در همان روزهای ابتدایی جنگ به نقاط مرزی رساندند.

شاهرخی بیان داشت: امروز پیام شهیدان به ما این است که سخنان آنان را به گوش کسانی که این گفته‌ها را نمی‌شنوند، انتقال دهیم، سخنانی که حکایت از آن دارد که از گذشته ناراحت نباشید، از صدمه‌ای و جراحتی که دیده‌اید، ناراحت و غمگین نباشید و نسبت به آینده ترس نداشته و راه را ادامه دهید.

وی با تاکید بر اینکه اگر در سخن و عمل بر آموزه‌های دینی حرکت کنیم نصرت الهی تخلف‌ناپذیر است، گفت: امروز پیام شهیدان از مرزهای جمهوری اسلامی خارج شده و در وجود تمام آزادی‌خواهان طنین‌انداز شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار