فرمانده انتظامی شهرستان لارستان از دستگیری سه رمال و دعانویس در شهرهای لارستان، گراش و شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 06 March 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ داود امجدی گفت: یک باند با سه عضو، با ایجاد صفحاتی در فضای مجازی، از طریق رمالی و دعانویسی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند که با رصد کارشناسان پلیس فتا، شناسایی و دستگیر شدند.

 امجدی گفت: این افراد کلاهبردار، در شهرستان‌های لارستان، گراش و شیراز، از طریق اینستاگرام و تلگرام، تحت عنوان دعانویسی و رمالی، میلیون‌ها تومان کلاهبرداری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این سه متهم طی عملیات‌های جداگانه شهرستان‌های محل سکونت خود، دستگیر شدند، افزود: این کلاهبرداران با درج و انتشارآگهی رمالی و فالگیری در فضای مجازی، پس از جلب اعتماد مخاطبان ساده دل، با دادن وعده‌های دروغین، مبالغ هنگفتی از افراد دریافت و کلاهبرداری می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار کردند، گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که این افراد بیش از ۳ میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کرده‌اند.

امجدی گفت: شهروندان به تبلیغات منتشر شده در فضای مجازی پیرامون رمالی و دعانویسی توجه نکنند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: دستگیری ، رمال ، دع نویس ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار