بایک اقدام جهادی و انقلابی مسئولان محلی؛
پارک جنگلی ۴۵ هکتاری شهید عباسعلی عظیمی تربت جام طی اقدام جهادی و انقلابی برخی مسئولان این شهرستان با غرس ۶۳۱ اصله نهال یادبود شهدا همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی احیا و از نابودی این میراث ارزشمند کشوری جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 07 March 2021

به گزارش تابناک رضوی، امام جمعه تربت جام در آیین غرس ۶۳۱ نهال یاد بود شهدا با اشاره فواید کاشت درخت در زندگی انسانها بیان کرد: درخت از مهمترین ارکان محیط زیست است و بزرگترین نقش را در تنفس داردکه ضمن حفظ و حراست از طبیعت باید آن را تقویت کنیم.

میرزا حسین معتمدی فر با بیان اینکه درختان موجب آرامش و شادی اند و جایی که درخت نباشد زندگی بی روح است به حفاظت محیط زیست تاکید کرد و اظهار کرد: پارک‌جنگلی شهرستان آخرین نفسهایش را می کشید و که با تلاش دادستان و دیگر مسئولان امر مجدد احیا شد و لازم است مردم این مکان را از خودشان بدانند و در حفظ و حراست از آن کوشا باشند.

شهردار تربت جام با اشاره به نابودی و خشک شدن تقریباً بیش از یک هزار درخت پارک جنگلی ۴۵ هکتاری شهید عظیمی تصریح کرد: با مصوبه شورای اسلامی از تیرماه امسال ۴هزار درخت از گونه های کاج به شهرداری واگذار شد و در این خصوص۱۱۰ میلیون تومان برای بهسازی سیستم روشنایی و آبیاری پارک نیز هزینه شد.

عباس محرمی با اشاره به اینکه پارک جنگلی شهید عظیمی احیا شده و درختان به حالت اولیه باز گشته و سر سبز شدند خاطرنشان کرد: با بکارگیری ۲۰ نفر کارگر از تیرماه امسال تا الان ۱۰ نوبت درختان آبیاری شده و در دوره ۵ ساله درختان مجموعه پارک به ۲۵ هزار درخت افزایش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار