رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص ارتقا معیشت کارکنان ادارات استان به ویژه در ایام پایانی سال، دستور لازم را به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 07 March 2021

پرداخت معوقات حقوق کارمندان البرز در دستور کار قرار گرفت

به گزارش «تابناک البرز» محمدباقر نوبخت در دیدار استاندار البرز که در محل سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت، با اشاره به اینکه البرز در سیاست‌های ملی جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: این استان به خوبی توانست خود را با اهداف و برنامه‌های دولت برای توسعه، همگام کند.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های استانی در حوزه‌های راهسازی مانند ریلی، جاده‌ای، هوایی و... ارتقا یافت و این توفیقات جای خرسندی دارد.

نوبخت گفت: البرز بسیار خوب درخشید از این رو از نماینده عالی دولت در استان و مدیریت شایسته ایشان بسیار قدردانی می‌کنم و امید است برای سال ۱۴۰۰ نیز همچون سالی که گذشت با اهتمام ویژه‌ای برنامه ریزی کنند.

همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص ارتقا معیشت کارکنان ادارات استان به ویژه در ایام پایانی سال نیز پیرو درخواست استاندار البرز دستور لازم را به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز داد.

قطار شهری کرج نیمه اول ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

عزیزاله شهبازی استاندار البرز هم در این دیدار  با اشاره به اینکه این دید و بازدیدها در دو سال اخیر افزایش یافت و سبب ساز رشد و توسعه استان شد، افزود: در این راستا طرح‌ها و پروژه های بزرگی در حوزه‌های مختلف استان به خصوص راهسازی تسریع و گره گشایی شد.

وی ادامه داد: رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور توجه ویژه‌ای به مسائل استان داشته‌اند و به اهمیت البرز برای کشور واقف هستند از این رو از تلاش های ایشان قدردانی می کنیم.

شهبازی گفت: اکنون آزادراه غدیر، منطقه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه همت در البرز، قطار برقی کرج-هشتگرد، توسعه و مسافربری شدن فرودگاه پیام و... که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در سایه این توجهات و همراهی ها به سرانجام رسیدند.

وی افزود: کمربندشمالی کرج نیز مشمول اعتبارات دولتی شد و در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد و قطار شهری کرج نیز امید است در نیمه اول سال آینده برای عموم مردم تکمیل شود.

استاندار البرز گفت: از رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه دعوت کردیم که قبل از پایان سال برای بازدید از روند تکمیل پروژه های کمربندشمالی و قطار شهری کرج که اعتبارات دولتی برای انها تزریق شد، دیدن کنند.

وی همچنین در خصوص پرداخت معوقات کارکنان ادارات استان نیز درخواست خود را مطرح کرده و دستور لازم را دریافت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار