با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:
تابناک-مسائل و مشکلات بیش از ۱۵ واحد تولیدی استان در زمینه های مالیاتی، بانکی، محیط زیست، گمرک، بهداشت، تامین اجتماعی، محیط زیست، تامین آب و برق و بنادر و دریانوردی با حضور دستگاه های اجرایی ذیربط ، بانک ها و صاحبان واحدهای تولیدی بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها با بهره گیری از ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اتخاذ شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 07 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، ایرج حیدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: موانع پیش روی فعالیت واحدهای معدنی فعال استان توسط دستگاه های اجرایی مرتفع شود.

وی افزود: ادارات کل محیط زیست، منابع طبیعی و آب منطقه ای روند صدور مجوزهای لازم برای فعالیت واحدهای تولیدی در چهارچوب قوانین و مقررات سرعت بخشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد: سرعت بخشیدن در صدور مجوزهای سرمایه گذاری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی مساوی با ایجاد فرصت های جدید اشتغال و افزایش تولید است.

حیدری بیان داشت: دستگاه های خدمات رسان در ایجاد زیرساخت های لازم برای واحدهای تولید سرعت عمل بخرج دهند.

وی گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای کلیه دستگاه های اجرایی لازم الاجراست و تاکنون با بهره گیری از ظرفیت های قانونی این کارگروه مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی استان با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک ها مرتفع شده است.

به گزارش تابناک، در این نشست مسائل و مشکلات بیش از ۱۵ واحد تولیدی استان در زمینه های مالیاتی، بانکی، محیط زیست،گمرک، بهداشت، تامین اجتماعی، محیط زیست، تامین آب و برق و بنادر و دریانوردی با حضور دستگاه های اجرایی ذیربط ، بانک ها و صاحبان واحدهای تولیدی بررسی و با دستور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها با بهره گیری از ظرفیت های قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اتخاذ شد.

انتهای پیام/ز 649

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار