رئیس بنیاد اراک گفت: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این ازخودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه‌سازان به یاد هر شهید نهالی بکاریم.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 07 March 2021

 

به گزارش تابناک مركزي، مصطفی دادوند با حضور در گلزار مطهر شهدای اراک به مناسبت هفته درختکاری افزود: شهدا قهرمانان جان‌برکف ملت شهیدپرور ایران هستند، ازاین‌رو امروز بهترین فرصتی است که به نام هر شهید یک نهالی را بکاریم و جانی دوباره به این طبیعت بدهیم.
وی ادامه داد: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این ازخودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه‌سازان با همکاری اداره منابع طبیعی و بنیاد به یاد هر شهید نهالی بکاریم.
دادوند روز درختکاری را مناسبتی مهم برای دوستی بیشتر با طبیعت توصیف کرد و افزود: درخت از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلیات خداوند تبارک‌وتعالی است و درختکاری و حفاظت و حراست از آن در زندگی انسان نقش بسیار مهمی دارد.
وي اضافه کرد: شهدا به تعبیری ریه ایثار و شهادت در کشور هستند که تأثیر زیادی بر تعالی جامعه دارند و گره خوردن منابع طبیعی به شهدا و ایثارگران می‌تواند فضای ایثار و ازخودگذشتگی را برای مردم جامعه افزون کند.
رئيس بنياد بابیان اینکه شهدا متعلق جامعه و همه آحاد هستند، اظهارداشت: رشادت‌های شهدا برای ملت ایران بسیار ارزشمند است و به گفته مقام معظم رهبری حفظ یاد شهدا وظیفه عمومی است.
گفتنی است: روز ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه به‌عنوان «هفته منابع طبیعی» نام‌گذاری شده که نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند «روز درختکاری» است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار