اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 17 اسفند توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ 07 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 17 اسفند  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 17 اسفند بشرح زیر است:

دستگیری باند سارقین کابل در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری 4 عضور باند سرقت از اماکن خصوصی و کابل مخابراتی و کشف 23 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در این باره اذعان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابلهای مخابراتی در موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی 4 سارق و یک مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به23 فقره سرقت از اماکن خصوصی و کابل های مخابراتی در بازجویی های فنی پلیس، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارقان اموال مسروقه زيادي از قبيل 200 متر سیم و کابل برق ، سنگ چرخ ، دستگاه جوش ، پمپ آب، گیربکس متغیر ، سنگ برش فلز ، سنگ چرخ ، انواع قوطی، آهن آلات و میله گرد کشف و متهمان نیز با تشکیل پرونده پس از معرفی به مرجع قضایی راهی زندان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان از عزم جدی مجموعه انتظامی شهرستان در راستای برخورد قاطع با سارقان و بهره گیری از روش های نوین پلیسی در کمترین زمان ممکن خبر داد و از مردم خواست: ضمن تقویت سیستم های حفاظتی و نصب قفل های ایمن و مستحکم ، هرگونه تردد مشکوک افراد و یا وسایل نقلیه ناشناس را به شماره تماس 110 به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم اطلاع رسانی کنند.


----------------------------------------------------------------


سارقان اماکن خصوصی در دام پلیس تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری4 سارق اماکن خصوصی با 26 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" در تشریح این خبر بیان داشت : به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ،تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس پیشگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 4 سارقان اماکن خصوصی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 26 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه گفت: هنجارشکنان خط قرمزپلیس میباشند و نیروی انتظامی به شدت با آنها برخورد خواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


----------------------------------------------------------------


کشف 8 هزار عدد مواد محترقه در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف 8 هزار و 315 عدد مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در تشريح اين خبر ، گفت: در اجراي طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پيشگيري از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقيقات پليسي موفق به شناسایی 2 عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل،خاطر نشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران با هماهنگي مرجع قضايي، در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير و در بازرسی از این افراد 8 هزار و 315 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ شالیکار با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روزهای پایانی سال به جد برخورد می کند.

وی همچنین از شهروندان ،خواست :براي پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدي بگيرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتي در اين زمينه، مراتب را با شماره تلفن 110در ميان بگذارند.


----------------------------------------------------------------


کشف بیش از 5 هزارعدد مواد محترقه در قائم شهر

فرمانده انتظامي قائم شهر از کشف 5 هزار و 662 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "مهدی خادمی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه توسط فردی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار

گرفت .

وی، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین توزیع مواد محترقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهم 5 هزار و 662 عدد انواع مواد محترقه به ارزشی بالغ بر 40 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ خادمی در پایان از برخورد قاطع پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند.


----------------------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 2 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی دودانگه این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروهای مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند .

وی، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم 2 تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غير قانوني از جنگل های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


----------------------------------------------------------------


کشف بیش از 3 هزار عدد مواد محترقه در فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکناراز کشف بیش از 3 هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" حسن هاشم پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی و پیشگیری از بروز حوادث چهارشنبه آخر سال، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فریدونکنار به اجر در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 عامل تهیه و توزیع انواع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنان در مجموع 3 هزارو 400 عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

سرهنگ هاشم پور با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،از برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در روزهای پایانی سال خبر داد .

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار در پایان با هشدار به آن دسته از افرادي که قصد برهم زدن نظم و آسايش عمومي را دارند، ياد آور شد: افرادي که با تحرکات نابهنجار، ايجاد رعب و وحشت و استفاده از ترقه هاي غيرمجاز بر امنيت و سلامت همگاني افراد جامعه خدشه وارد کنند، با برخورد قاطع و قانوني پليس روبرو خواهند شد.


----------------------------------------------------------------


کشف راز 6فقره سرقت در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه کشف 6 فقره سرقت اماکن خصوصی پس از دستگیری کی سارق حرفه ای خبر داد..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده "در بیان جزئیات این خبر اذعان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی پرونده ای ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی،در ادامه افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ "حسن زاده" در ادامه خاطر نشان کرد : متهم در بازجویی های فنی پلیس به 6فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک،موضوع را به پليس 110 اطلاع دهند .


----------------------------------------------------------------


4تن چوب جنگلي قاچاق در نكا کشف شد

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف یک خودرو نیسان با 4تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد.

سرهنگ "قاسم عزیزی " فرمانده انتظامي شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت : در پي کسب خبری مبني بر تردد یک خودرو نیسان حامل چوب قاچاق ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا افزود : ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی خودروی نیسان در یکی از محورهای کوهستانی،آنرا توقیف کردند.

سرهنگ "عزیزی" با اشاره به کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در بازرسی از خودروی نیسان، تصريح کرد :ماموران انتظامی راننده خودروی نیسان را پس از دستگیری به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از مردم خواست : براي جلوگيري از برداشت های غیر مجاز از جنگل در صورت مشاهده افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي ، موضوع را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار