مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد: طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز استان ایلام در راستای صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار اجرایی می شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس‌اللهی با بیان اینکه در حال حاضر روش اجرایی مدیریت پسماند تدوین و تمام پسماندهای این شرکت مشخص و دسته بندی شده است، اظهار داشت: مطابق با دستورالعمل‏های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملّی گاز ایران، هر یک از دسته‏ ها کد بندی شده و نحوه جمع آوری، انتقال و امحای آنها مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام در سال گذشته موفق به اخذ گواهینامه مدیریت پسماند از سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام شده است، افزود: این شرکت حفظ و صیانت از محیط زیست را وظیفه ذاتی خود می داند و تلاش می کند با رعایت مسائل زیست محیطی در حفظ آن کوشا باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان داشت: طرح تفکیک پسماند از مبدأ، تفکیک کاغذ و ارسال جهت بازیافت، جمع آوری و انتقال المنت فیلترها، پسماندهای الکترونیکی و بشکه های خالی مرکاپتان و روغن ترانس (پسماند ویژه) برای امحا، خنثی سازی، بازیافت و تحویل به شرکت های مورد تائید سازمان حفاظت محیط زیست، طراحی جایگاه نگهداری موقت پسماند صنعتی و ویژه، جانمایی ظروف تفکیک و جمع آوری پسماند از اقدامات شاخص این شرکت برای مدیریت پسماندها بوده است.

شمس اللهی در ادامه گفت: برگزاری دوره های آموزشی مدیریت پسماند برای مدیران، پرسنل خدماتی و پیمانکاران اجرایی شرکت، اجرای مانورهای واکنش در شرایط اضطراری ریزش مرکاپتان، انعقاد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح برای جمع آوری و دفع پسماندهای عفونی شامل ماسک و دستکش در شرایط شیوع بیماری کرونا از دیگر اقدامات شرکت برای مدیریت پسماندها بوده است./ح

 

بیشتر بخوانید

افتتاح دومین غرفه‌ تفکیک و بازیافت پسماندها در ایلام

ضرورت دقت در دفع پسماند و آلوده نشدن آب سد ایلام

سرابله فاقد جایگاه دفن استاندارد زباله های شهری است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار