سرپرست انتظامی شهرستان سیروان:
سرهنگ گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان از دستگیری باند سارقان منازل و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 08 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هادی گندمی سرپرست انتظامی شهرستان سیروان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران انتظامی با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود ، سارق را که فردی سابقه دار بود شناسائی کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان افزود: مأموران یگان امداد پس از حصول اطمینان از فعالیت بزهکارانه این متهم، با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 گندمی با بیان اینکه طی عملیات‌های جداگانه پلیسی، ۲ همدست متهم نیز دستگیر شدند، بیان کرد: سارقان در بازجوئی‌های اولیه به ۷ فقره سرقت منزل در شهرستان اعتراف کردند.

او مطرح کرد: مقادیری از اموال مسروقه از جمله دستگاه سنگ فلز، کابل مسی، وجه نقد و یک جفت گوشواره طلا، تعدادی تلفن همراه و تلبت از سارقان کشف و پس از شناسایی تحویل مالبخاتگان شد.

سرپرست انتظامی شهرستان سیروان، استفاده از قفل و حفاظ‌های محکم و دوربین مدار بسته را از راه‌های مهم پیشگیری از سرقت منزل دانست و اظهار کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف چهار فقره سرقت در آبدانان

سارق اماکن خصوصی در ملکشاهی دستگیر شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار