مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۳ مجتمع آب‌رسانی در استان اردبیل اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۴۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ 09 March 2021

 

فرامرز بهنژاد پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ و با کمک بانک صادرات برای تکمیل ۳ مجتمع آب‌رسانی در استان اردبیل اختصاص یافته است.

وی این مجتمع‌های آب‌رسانی را زون شرقی مجتمع موران شهرستان گرمی، مجتمع آب‌رسانی سبلان در مشگین‌شهر و خروسلو در بیله‌سوار اعلام کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل برای تکمیل عملیات اجرایی تاسیسات آب‌رسانی ۳ مجتمع بزرگ و دارای اولویت، با تهیه برنامه اجرایی بخش‌های مهمی از عملیات اجرایی از جمله احداث و ارتقای تصفیه‌خانه، لوله‌گذاری خط انتقال، ایستگاه پمپاژ و احداث مخازن ذخیره آب شرب را در اولویت کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: مجتمع آب‌رسانی موران شهرستان گرمی با ۳۰ روستا و جمعیت ۷ هزار و ۶۰۰ نفر برای تامین آب شرب پایدار مردم منطقه در حال احداث است که برای تکمیل این پروژه ۱۴۲ هزار میلیارد ریال از قانون ماده ۵۶ برای تکمیل آن هزینه خواهد شد.

بهنژاد بیان کرد: مجتمع آب‌رسانی سبلان مشگین‌شهر نیز در حال احداث است که با احداث تصفیه‌خانه سبلان و اجرای خط انتقال اصلی از سد سبلان تا تصفیه‌خانه و آب‌رسانی به ۴۳ روستا و ۲ شهر، جمعیت ۲۶ هزار و ۶۵۷ نفری از روستاییان منطقه از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: مجتمع آب‌رسانی خروسلو در شهرستان بیله‌سوار که ۲۴۳ روستا و قشلاق را دربرمی‌گیرد با اجرای خط انتقال اصلی و توسعه ایستگاه‌های پمپاژ تصفیه‌خانه گل‌مالی و تراز ۳۰۰ و آب‌رسانی به ۱۵ روستا و قشلاق جمعیت ۲ هزار و ۱۲۴ نفری را بهره‌مند از آب شرب خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار