رئیس‌کل دادگستری استان قم از نقش مهم کاداستر اراضی ملی در کاهش اختلافات یاد کرد و گفت: وجود سامانه تشخیص اراضی ملی و مشخص کردن مالکیت‌ها و همچنین مرزبندی‌ها روند حفاظت از منابع طبیعی را راحت‌تر و از تعرض‌ها جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 10 March 2021

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری صبح امروز در پنجمین روز از هفته منابع طبیعی در دیدار با جمعی از مسئولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، با تاکید بر اینکه وضعیت آینده منابع طبیعی و آبخیزداری در استان قم بهتر از گذشته است و با گذشت زمان پیشرفت در این حوزه‌ها قابل مشاهده خواهد بود، اظهار کرد: ارائه خدمات با بهره‌مندی از فضاهای مجازی و بسترهای الکترونیکی سرعت و کیفیت مطلوب‌تری را به دنبال خواهد داشت.

وی از نقش مهم کاداستر اراضی ملی در کاهش اختلافات یاد کرد و گفت: وجود سامانه تشخیص اراضی ملی و مشخص کردن مالکیت‌ها و همچنین مرزبندی‌ها روند حفاظت از منابع طبیعی را راحت‌تر و از تعرض‌ها جلوگیری می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با تاکید بر اینکه دادگستری در تمام مراحل بر اساس قانون به دنبال حفظ اراضی ملی و جلوگیری از تصرف و همچنین مقابله با متخلفان است، عنوان کرد: البته که همیشه باید نسبت به مباحث پیشگیرانه تاکید شود چراکه پیشگیری قبل از جرم به عنوان یک اولویت مطرح است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار