فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از دستگيري يك مأمور قلابي در عمليات پليس اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 10 March 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اكبر عيسي آبادي " افزود:در اعلام شکايت يکي از شهروندان در خصوص اخاذي از وي در پوشش مامور پليس و همچنين چندين مورد گزارش مشابه در اين خصوص بررسي موضوع از سوي ماموران كلانتري ۱۲ شهرستان آغاز شد.
وي ادامه داد: با آغاز تحقيقات تخصصي پليس، در مدت زماني كوتاه از آغاز تحقيقات پليس، متهم شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير شد.
" سرهنگ عيسي آبادي " یادآورشد: در تحقيقات اوليه مشخص شد اين فرد يکدستگاه خودروي سواري را با چراغ هشدار دهنده مجهز كرده و طي چندين مورد با جعل عنوان و معرفي خود به عنوان مامور پليس از شهروندان اخاذي كرده است .
اين مقام انتظامي افزود: با توجه به اعترافات متهم دستگير شده، بسياري از اقلامي كه اين فرد در كلاهبرداري ها به دست آورده بود، به مال باختگان تحويل و متهم با تكميل تحقيقات به دستگاه قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه گفت:از شهروندان خواست داریم تا همواره هشدار هاي پليس را جدي بگيرند و در صورت مواجه شدن با اين گونه موارد، ضمن درخواست كارت شناسايي از ماموران پليس و ديگر دستگاه هاي خدماتي، مراتب را در کمترين زمان ممکن از طريق تماس با فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت در اين خصوص اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار