فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، ۶ باند سارقان منهدم و ۱۶۵ فقره انواع سرقت کشف شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 10 March 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سردار رهام بخش حبیبی افزود: با تلاش مأموران پلیس آگاهی ۶ باند سارقان منهدم و در بازجویی از اعضای این باندها، ۱۶۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد، اظهارداشت: ارزش اموال مسروقه کشف شده، ۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: عمل به پویش همگانی ماندن درخانه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال مفید و موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه پلیس هیچ گاه با آیین‌های سنتی به مخالفت برنخاسته و نفس جرم بودن یا نبودن رفتار را ملاک عمل قرار می‌دهد، افزود: به عنوان متولی اصلی برقراری نظم و امنیت جامعه؛ تخریب اموال عمومی، مزاحمت و به طور کلی بی‌نظمی و ناامنی به بهانه شادی و هیجان را برنمی تابیم و با اقتدار کامل در مقابل آن می‌ایستیم.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در سال جاری بالغ بر ۵۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده است که در این رابطه با کاهش ۵۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده ایم.

سردار حبیبی افزود: خوشبختانه با آموزش‌های لازم و آگاهسازی مردم در راستای خطرات استفاده از مواد محترقه، شاهد کاهش استفاده افراد از این مواد خطرناک هستیم.

وی با هشدار به شهروندان در خصوص خطرات و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال، گفت: مـراقب رفتـار‌های خطـرناک و نـاهنجار افـراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحد‌های گشت نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر، کاهش ۲۷ درصدی کل تصادفات رانندگی در سطح استان، کشف ۵۲۸ میلیارد تومان کالای قاچاق با افزایش ۳۵ درصدی، افزایش ۶۵ درصدی کشفیات جرایم فضای سایبری و مصالحه ۷۵ درصدی پرونده‌های ورودی به مراکز مشاوره پلیس از اقدامات مهمی بود که فرمانده انتظامی استان فارس آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

برچسب ها: دستگیری ، باند ، سارق ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار