با هدف تامین امنیت و سلامت گردشگران؛
 تابناک سمنان: محمد طاهریان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان در آستانه سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 13 March 2021

 

 

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان 23 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید و با هدف تأمین امنیت و سلامت گردشگران در مقابل شیوع ویروس کرونا، نظارت بر تأسیسات گردشگری تشدید شده است.

وی با بیان اینکه فعالان این زمان شیوع ویروس کرونا، همراهی مطلوبی در  اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا داشته‌اند، افزود: این محدودیت‌ها با هدف حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال کرونا اجرایی و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

محمد طاهریان با اشاره به آغاز نظارت این گشت‌ها اضافه کرد: گشت‌های نظارت ویژه و مشترک به‌صورت شبانه‌روزی تشکیل شده و بازرسی از تأسیسات گردشگری استان در حال انجام است.

طاهریان اجرای الزامات بهداشتی و شیوه‌نامه‌های ابلاغی را در بهبود وضعیت سفرهای ضروری هم‌وطنان موثر دانست و گفت: مردم و مسافران می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۹ نسبت به ثبت گزارش‌ها و شکایات در این خصوص اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در استان سمنان 90 اقامتگاه بوم‌گردی، 15 هتل و مهمان‌سرا، 14 اقامتگاه‌سنتی، پنج مهمان‌پذیر، پنج مجتمع گردشگری، 79 خانه مسافر، یک هتل‌آپارتمان، دو مرکز تفریحی‌سرگرمی، یک اردوگاه، یک متل، 31 دفتر خدمات مسافرتی، 42 رستوران بین‌راهی، 19 سفره‌خانه سنتی و سه موسسه آموزش گردشگری فعال وجود دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار