فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام گفت: با اجرای طرح رعد در استان ۱۶۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 14 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر بیان کرد: این طرح در راستای مطالبه مردم و پیشگیری از جرائم در سطح استان ایلام و با حضور در رده‌های پلیس پیشگیری به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این طرح در یک ماهه اخیر انجام شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۱۲۷ قبضه سلاح شکاری و ۳۴ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح ۱۲۳ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضاءی شدند.

سردار القاصی مهر تصریح کرد: با توجه به ایام پایانی سال و در اجرای این طرح ۵۰ هزار انواع مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: در اجرای طرح در استان ۱۲۹ سارق دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنان کشف و به مالباختگان تحویل شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در اجرای ۲ ماهه طرح رعد ۴۰۰ درصد افزایش کشفیات سلاح و مهمات داشته‌ایم، ادامه داد: با اجرای این طرح و با تلاش شبانه‌روزی انتظامی استان ایلام، در این مدت ۵۵۸ درصد افزایش کشف مواد مخدر ۵۱ درصد افزایش دستگیری سارقان و ۳۰۰ درصدی افزایش کشف مواد محترقه در استان را شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: رعایت قوانین و مقررات، افزایش نقش و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و به ویژه در حوزه فرهنگ ترافیک موجب شده است که پلیس برای برقراری مطلوب نظم و امنیت، توجه خود را بیش از پیش به حوزه پیشگیری اجتماعی معطوف و در این حوزه نیز برنامه ریزی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام مهمترین هدف پلیس را در جشن چهارشنبه آخرسال صحت و سلامتی هموطنان دانست./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار