اخاذی شیطانی خواستگار قلابی در ساوجبلاغ او را روانه زندان کرد.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 14 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ خبر داد: فردی که با طرح خواستگاری دروغین از یک خانم اقدام به جمع آوری تصاویر شخصی وی کرده و قصد اخاذی از نامبرده را داشت، توسط پلیس فتا ساوجبلاغ دستگیر شد.

سرهنگ علی سلیمانی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در ارجاع یک فقره پرونده به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر شخصی خانمی به وسیله یک صفحه ناشناس در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکی پرونده مدتی قبل از طریق فضای مجازی با یک فرد ناشناس آشنا شده و پس از مدتی ارتباط از طریق فضای مجازی، برای آشنایی قبل از ازدواج با او چند مرحله دیدار کرده که در پایان این رابطه به دلایل شخصی منجر به ازدواج نشده و خاتمه پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی برایشان محرز شد که خواستگار دروغین این خانم با جمع آوری تصاویر و فیلم های او، یک صفحه جعلی ایجاد و اقدام به تهدید و اخاذی از وی می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: بلافاصله ماموران با به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در شهرستان ساوجیلاغ شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ سلیمانی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی ابتدا منکر انجام هرگونه اعمال مجرمانه بود، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که پس از آشنا شدن با شاکی پرونده به بهانه آشنایی قبل از ازدواج با او چندین مرحله دیدار داشتم که از این طریق تعدادی از تصاویر شخصی او را جمع آوری کرده و پس از پایان یافتن ارتباطمان با تهدید این که تصاویر شخصی اش را در فضای مجازی منتشر می کنم قصد اخاذی از او را داشتم.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان این که متهم با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: اعتماد بی مورد به افراد ناشناس در فضای مجازی، باعث ایجاد مشکلات عدیده برای شهروندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار