اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 24 اسفند توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 14 March 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 24 اسفند ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 24 اسفند بشرح زیر است:

دستگیری سارق سیم کابل برق در شهرستان بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق سیم و کابل برق با 9 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری 12 سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت سیم کابل برق از شبکه های توزیع در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرماندهی انتظامی شهرستان بابل : در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.


------------------------------------------------


کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از كشف یک تن چوب قاچاق به ارزش 150میلیاون ریال در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ذات الله رضوانـی" با اعلام این خبر، بیان داشت: ماموران انتظامي اين شهرستان بهمراه عوامل جنگلبانی با انجام ایست و بازرسی مقطعی در محدوده لاریجان به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق به ارزشی بالغ بر 150 میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ رضوانی، افزود: چوب های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشكيل پرونده باقرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد محترقه درتنکابن

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از کشف 7 هزار و 700 عدد مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" در تشريح اين خبر ، گفت: در اجراي طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پيشگيري از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقيقات پليسي موفق به شناسایی 2 عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن،خاطر نشان کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران با هماهنگي مرجع قضايي، در يک عمليات غافلگيرانه متهمان را دستگير و در بازرسی از واحد صنفی این افراد 7 هزار و 700 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ شعبانی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطر نشان کرد: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روزهای پایانی سال به جد برخورد می کند.

وی همچنین از شهروندان ،خواست: براي پيشگيري از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدي بگيرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتي در اين زمينه، مراتب را با شماره تلفن 110در ميان بگذارند.


------------------------------------------------


كشف چهار تن جوب جنگلي قاچاق در نور

فرمانده انتظامي شهرستان نور از توقیف 2 خودرو وانت نيسان و كشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي داداش‌تبار با اعلام این خبر، بیان داشت: مامورين گشت كلانتري ايزدشهر در حين گشت ‌زني به 2 خودروی وانت نيسان حامل چوب مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در عملیاتی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ها در مجموع 4 تن چوب قاچاق جنگلي كشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور خاطر نشان کرد: در اين عملیات 2 قاچاقچي چوب دستگير و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وي از کشف چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی خبر داد و از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در رابطه با قاچاق و سایر مسائل امنیتی را بلافاصله به پليس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


دستگيري سارق سیم و کابل برق در نوشهر

جانشین انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "صدرا عبدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقیقات پليسي، ماموران کلانتری 13 موفق به شناسايي سارق شدند.

سرهنگ عبدی، تصريح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، در عملياتی ضربتی متهم دستگير و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اقرار کرد

سرهنگ عبدی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه مسائل امنیتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 یا کلانتری محل اطلاع دهند.


------------------------------------------------


دستگیری 2 مخل نظم و امنیت عمومی در نور

فرمانده انتظامي شهرستان "نور" از دستگيري 2 نفر از اراذل و اوباش و مخل نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، گفت: در پی ایجاد درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط 2 نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، افزود: در پی این اقدام ناهنجار که مورد رعب و وحشت شهروندان نیز شده بود، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که از محل متواری شده بودند شناسایی کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: این افراد پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان به دام افتادند.

سرهنگ داداش تبار با بيان اينكه متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند، به افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: پلیس با قانون‌شكنان و برهم‌زنندگان نظم و امنيت به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.


------------------------------------------------


مامور قلابی در تنکابن به دام افتاد

فرمانده نتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری مامور قلابی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی گزارشاتی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان توسط فردی که خود را مامور ارگان های نظامی و دولتی می کرد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسای و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به جعل عنوان مامور و چندین مورد اخاذی و کلاهبراری از دست فروشان و بازاریان در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ شعبانی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، ازشهروندان خواست: ضمن در خواست کارت شناسایی از کسانی که با عنوان مامور به آنان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .


------------------------------------------------


کشف 6 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 6 تن چوب آلات جنگلي قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " ناصر علی صفر پور" با اعلام اين خبر، افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و دپوی چوب جنگلی قاچاق توسط فردی در بخش "دودوانگه" ، ماموران ف انتظامی بخش به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از محل مورد نظر 6 تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را به صورت غير قانوني از جنگ های این شهرستان برداشت کرده بود، کشف کردند.

سرهنگ صفرپور، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


کشف راز 15فقره سرقت در جویبار

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف 15فقره سرقت اماکن خصوصی و دستگیری 3 سارق حرفه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پليس؛ سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح اين خبر بیان داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سه سارق حرفه ای را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بودند شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جویبار خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی ها تاکنون به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در خاتمه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک ، مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


کشف 4400 هزار عدد انواع موادمحترقه در رامسر

فرمانده انتظامي شهرستان رامسراز كشف 4400 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ" علی قیصری " در تشریح این خبر بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه در واحدهاي صنفی متخلف در سطح شهر ستان ، موضوع در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی ، افزود: ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه 3 انبار مخصوص نگهداری و توزیع مواد محترقه را کشف و در بازرسي از آنها 4400 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز را كشف كردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی 3 نفر را به اتهام تهیه و توزیع غیر مجاز مواد محترقه دستگیر و پس از تشكيل پرونده به مراجع قضائی معرفي کردند.

سرهنگ قیصری در خاتمه به منظور پيشگيري از حوادث تلخ 4 شنبه آخر سال خطاب به شهروندان توصيه كرد: در صورت كسب هرگونه اطلاعات در خصوص نگهداري و توزيع موادمحترقه، مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.


------------------------------------------------


کشف46فقره سرقت در گلوگاه

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 46فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، بیان داشت: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود : در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی 12سارق و مالخر اموال مسروقه را شناسایی کردند .

جانشین انتظامی گلوگاه با اشاره به کشف 46 فقره سرقت داخل خودرو،منزل و سیم برق در بازجویی های فنی از متهمان دستگیر شده ، خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی متهمان را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از شهروندان خواست : درصورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را بدون اتلاف وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


کشف 7 فقره سرقت در "میاندورود"

جانشین انتظامي شهرستان میاندورود از اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 7 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "وحید محمدی" در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی ، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی و اقدامات اطلاعاتی ، تصریح کرد : ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه 3 سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود با بیان این که متهمان در بازجویی های فنی پلیسی به 7 فقره انواع سرقت اعتراف کردند،افزود : ماموران انتظامی در ادامه 8 متهم فراری را دستگیر و 1 تن چوپ قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ محمدی در پايان اظهار داشت: شهروندان در صورت نیاز به فوریت های پلیسی و یا مشاهده هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی می توانند از ظرفیت پلیس 110 استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار