جانشین فرمانده انتظامی اصفهان گفت: با هدف حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا ممنوعیت و محدودیت در این استان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲ 15 March 2021

سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر افزود: در این حوزه  با کسی تعارف نداریم و اغماض و مماشات نمی‌کنیم زیرا ملاک اصلی ماموریت پلیس حفظ جان مردم است.

وی اضافه کرد: در چهارشنبه آخر سال پلیس در راستای انجام وظیفه تمهیدات لازم را در حوزه‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی اندیشیده و تعامل و هماهنگی خوبی با دستگاه‌های دولتی به ویژه سازمانهای خدماتی انجام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به وضعیت شیوع کرونای  انگلیسی در استانهای همجوار به عنوان زنگ خطری برای مردم استان گفت: اگر خدای ناکرده کوتاهی در حوزه پیشگیری از انتقال شیوع کرونا انجام شود به قطع آسیبی که به جامعه و مردم وارد می‌شود به مراتب از چهارشنبه آخر سال بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: ما امروز شاهد هستیم که چه مصیبت هایی به واسطه شیوع کرونا بر خانواده‌ها وارد شده و این حقیقتی است که نباید آن را فراموش کرد و این در حالیست که امروز شرایط کرونایی بسیار پیچیده شده و در این حوزه باید خیلی مراقبت شود که دچار مشکل نشویم و در ایام عید همه داغدار نشویم.

وی تاکید کرد: شهروندان به هیچ‌ وجه در مراکز تجمعی شامل پارکها و تفرجگاه‌ها حضور نیابند زیرا بناست که در حوزه مقابله با کرونا به صورت هوشمندانه عمل کنیم و در این راستا نیازمند همراهی مردم هستیم.

سرهنگ هاشمی‌فر با اشاره به آمار ۲۲۷ نفر کشته، نقص عضو، قطع عضو و یا سوختگی ناشی از نگهداری مواد محترقه در کشور  گفت: خانواده‌ها باید با نظارت و کنترل کامل از نگهداری مواد محترقه در منزل خودداری کنند و مراقبت ویژه نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

وی یادآور شد: اشتباه نگیریم سنت چهارشنبه آخر سال سنتی دیرینه است و اصول مشخصی داشته است ولی در شرایط کنونی دشمن برنامه‌ریزی کرده و سمت و سوی این سنت را در راستای اقدامات خطرساز به ویژه  مواد محترقه از بین بردند.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان به افزایش ۴۵ درصدی کشفیات مواد محترقه پرخطر در ماههای اخیر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در استان اشاره و اضافه کرد: در این راستا ۲۴ نفر از کسانی که در حوزه خرید و فروش مواد محترقه فعالیت داشتند دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت با اشرافی که وجود دارد بصورت ویژه هرگونه تخلفی در این حوزه رصد می‌شود و از مردم انتظار همراهی و همکاری داریم.

سرهنگ هاشمی‌فر به اخلالگران در نظم اجتماعی هشدار داد در صورت ارتکاب هر تخلفی شامل انسداد، راهبندان، پارک دوبل و انواع مزاحمت ها ضمن اعمال قانون تا پایان تعطیلات خودروی آنها توقیف و متخلفان تا آخر تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.

وی تصریح کرد: این هشدار برای کسانی است که بخواهند از این ظرفیت سوء استفاده کنند و در راستای بر هم زدن نظم عمومی مردم اقدام کند زیرا اولویت اصلی پلیس، تامین نظم و امنیت برای مردم است.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با یادآوری اینکه پلیس در کنار مردم است و مخالف شادی مردم نیست گفت: برپایی مراسم چهارشنبه آخر سال در حوزه محله محور و در کوچه بدون ایجاد مزاحمت مشکلی ندارد ولی توصیه بر این است که با توجه به شرایط کرونا به این شکل هم انجام نشود تا پایان سال خوبی برای خود رقم بزنیم.

وی به ادامه محدودیت و ممنوعیت تردد شبانه در استان اشاره کرد و گفت: خط قرمز پلیس، انسداد، راهنبندان و ایجاد مزاحمت است.

سرهنگ هاشمی‌فر به خانواده‌ها توصیه کرد که حفظ سلامت مردم برای پلیس از اوجب واجبات است و از مردم انتظار داریم که با مجموعه خدمتگزاران خود در این حوزه همراه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار