مدیرعامل شرکت آب تهران:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اگر تصفیه خانه ششم تهران افتتاح و وارد مدار نمی‌شد، باید آب را جیره‌بندی می‌کردیم.
کد خبر: ۹۴۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 16 March 2021

 

«محمدرضا بختیاری» که روز سه‌شنبه برای ارائه گزارش در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران حاضر شد، با اشاره به اعتباری که شورای شهر در اختیار این شرکت قرارداد گفت: بر اساس دستور شورا موسسه حسابرسی که از طرف شورا معرفی شده بود گزارش حسابرسی از این اعتبار را ارائه کرد که کوچکترین انحرافی در مصوبه شورا وجود نداشت.

وی با اشاره به مهمترین کارهایی که در سال ۹۹ انجام شد، گفت: کمک به منابع مالی تصفیه خانه ششم تهران بود که ۹۵ میلیارد تومان به این پروژه تزریق و مورد بهره برداری قرار گرفت، مهمترین فعالیت امسال بود.

بختیاری گفت: امسال با توجه کاهش ۳۵ درصدی بارندگی در استان تهران و کاهش ذخیره برف، اهمیت افتتاح تصفیه خانه ششم تهران بیش از هر زمان دیگر خود را نشان داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران تاکید کرد: اگر تصفیه خانه ششم تهران وارد مدار نمی شد باید به دنبال جیره بندی آب، بودیم.

وی، ایجاد ۲۵ هزار فقره انشعاب آب و اصلاح و بازسازی شبکه آب و فاضلاب را از دیگر فعالیت‌های این شرکت در تهران دانست و گفت: بر اساس مصوبه شورا آب و فاضلاب تهران به جای اینکه به طور پراکنده فعالیت کند، برنامه ریزی بلندمدت برای اصلاح و بازسازی شبکه ها را انجام داده است.

وی گفت: تنها موردی که در اجرای مصوبه شورای شهر عقب بودیم، ایجاد مخازن اضطراری آب بود که به دلیل نوسان قیمت ورق فولاد چندبار مناقصات آن باطل شد.

بختیاری ادامه داد: در حال حاضر طرح ایجاد مخازن به مناقصه رفته است و در فروردین ماه مناقصه آن را برگزار خواهیم کرد.

هاشمی: مخازن اضطراری آب بعد از زلزله ساخته می شود؟

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص و با انتقاد از تاخیر در ایجاد مخازن اضطراری آب گفت: چه زمانی می‌خواهید مخازن را ایجاد کنید آیا بعد از وقوع زلزله باید مخازن احداث شود؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار