سرپرست شبکه بهداشت دهلران؛
سرپرست شبكه بهداشت و درمان دهلران گفت: در راستاي پيشگيري و مبارزه با شيوع بيماري سالك، مناطق پرخطر و آلوده به ويروس اين بيماري، در اين شهرستان سمپاشي شدند.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 17 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبد الصاحب شریفی در جلسته کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان گفت :با توجه به اهميت كنترل بيماري سالك در اين شهرستان و اقدامات كنترلي عليه اين بيماري، سمپاشي در مناطق پرخطر انجام شده است.

وی اظهارداشت : افزايش هماهنگي بين بخشي به خصوص آموزش جامعه و بيماريابي و درمان صحيح و به موقع بيماران از اقداماتي هستند كه در پيشگيري و كنترل اين بيماري نقشي مهم دارند و انتظار داریم دستگاه ها بر اساس وظیفه سازمانی خود شبکه را کمک کنند.

شریفی ادامه داد : جمع آوري نخاله هاي ساختماني، رعايت مسايل بهداشتي در انتقال فاضلاب ها و جمع آوري سگ هاي ولگرد از مهمترين راهكارهاي مقابله با اين بيماري است و تا همه دستگاه های عضو کاگروه پای کار نباشند امکان مبارزه با این ویورس برای شبکه امکان پذیر نیست.

وي تصریح کرد : مناطق درگیر سالک جنوب شهر دهلران و شمال شهر دهلران است که باید در این راستا علاوه بر پاکسازی جمع آوری نخاله های ساختمانی باید برای انباشت زباله ها شهرداریچاره اندیشی کند ./م

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار