سال جهشِ تولید را پشت سر گذاشتیم در حالی که اقتصاد، تولیدِ برنامه ریزی شده، معیشت و اشتغال،همواره از اولویت هاست. در همین راستا ، رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی،امسال را سالِ تولید،پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها نامیدند که ان شاالله با شناخت و بررسی دقیقِ موانع تولید و حمایت های مسؤولین محترم و آحاد مردم به خصوص حضور حداکثری در انتخاباتِ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، شاهد ایرانی آباد،پررونق و مقتدر باشیم.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 21 March 2021
به گزارش تابناک فارس: محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی طی پیامی سال نو و نوروز باستانی را که با اعیاد خجسته شعبانیه و ولادت ولی عصر(عج) مقارن شده، را به تمامی مردم ایران تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که  در سال جدید، شاهد رشد و توسعه بیش تر و بهره برداری از پروژه های مهم به ویژه در زمینه درمان باشیم.
 
متن پیام به شرح زیر است؛
 
 به نام خدا
یا مُحَوّل الحَولِ و الاحوال
حَوّل حالَنا الی اَحسَنِ الحال
 
سال ۱۳۹۹ به پایان رسید در حالی که کشورمان،شدیدا درگیر بیماری کرونا بود.خدای بزرگ را شاکرم که با درایت و برنامه ریزی مسؤولان محترم، جان فشانی و تلاشِ پزشکان و کادر درمان و هم بستگی و اتّحادِ همه مردم،مراحل سختِ مبارزه با این ویروسِ ویران گر، سپری شد اگر چه مراقبت ها و توصیه های بهداشتی هم چنان باید ادامه داشته باشد. ‌
نوروز، رستاخیز طبیعت و فصلِ رویش ها و طراوت هاست.بارورکننده باورهای توحیدو معاد و زمان اندیشیدنِ به زیبایی ها و خوبی هاست.پیام‌ آورِ امید، نشاط، دوستی، عشق و محبت است و آموزنده زندگیِ بهتر.
 
این جانب با تبریک و شادباشِ نوروز باستانی که با اعیاد خجسته شعبانیه و ولادت ولی عصر(عج)، قرین شده است به عموم ملّت ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان ، مردم شریفِ شهرستان های جهرم و خفر و بخش های تابع، امیدوارم که در سال جدید، شاهد رشد و توسعه بیش تر و بهره برداری از پروژه های مهم به ویژه در زمینه درمان در حوزه انتخابیه ام،باشیم.
یاد امام راحل عظیم الشأن(ره) وشهدا را گرامی می دارم و توفیقات مقام معظم رهبری، اَدام الله ظلّه العالی را از درگاه ربوبی خواهانم.
 
 محمدرضا رضایی کوچی                           
 
نماینده مردم شریف شهرستان های جهرم و خفر      
 
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار