معاون میراث فرهنگی گلستان:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از تشکیل ۱۸ تیم نظارتی برای بازدید و نظارت بر نحوه ارائه رعایت پروتکل های بهداشتی در تأسیسات گردشگری استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 21 March 2021

 

یاسر قندهاری بعدازظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، سفر به شهرستان‌ها و استان‌های زرد و آبی مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اقامت در مراکز اقامتی مجاز و دارای پروانه بهره برداری امکان پذیر است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: در حال حاضر هم شهرستان‌های استان طبق اعلام وزارت بهداشت در وضعیت زرد و آبی قرار دارند.

قندهاری بیان کرد: بر همین اساس ۱۸ تیم نظارتی برای بازدید و نظارت بر نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدها و تأسیسات گردشگری در سطح استان در راستای دستورالعمل سفر هوشمند و ایمن برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تشکیل شده است.

وی تشریح کرد: ۱۴ تیم در سطح ۱۴ شهرستان استان توسط ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌ها و چهار تیم توسط اداره کل و جوامع گردشگری استان تشکیل شده است.

گفتنی است، استان گلستان دارای ۱۸۳ واحد اقامتی دارای پروانه بهره برداری از قبیل هتل، متل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی و مهمان‌پذیر است که مسافران می‌توانند در صورت سفر به این استان از این ظرفیت اقامتی بهره مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار