کد خبر: ۹۵۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ 25 March 2021

 اخبار و اطلاعات مهم انتظامی استان روز سه شنبه مورخ 05/01/1400 به شرح زیر است.

سرقت اینترنتی از 113 حساب بانکي

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی به شیوه فیشینگ به ارزش 31 میلیارد و 700 میلیون ریال خبر داد و افزود: متهم بیش از 1146 کارت بانکی را نیز هک کرد .

سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در پي طرح شکايت یکی از شهروندان مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکی وی از سوی فرد یا افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی و تحقیقات از مال باخته کارآگاهان پلیس فتا دریافتند، فرد یا افرادی از طريق فيشينگ رمز پويا با در اختيار گرفتن نرم افزار بله اقدام به سرقت از حساب بانکی شاکی کرده اند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا با شگرد های خاص پلیسی موفق به شناسایی کلاهبردار و سارق اینترنتی شده اند، افزود: متهم پس از سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، اقدام به خرید و فروش گوشی های تلفن همراه می کرد.

سردار میرزایی از هماهنگی قضائی برای دستگیری متهم در یکی از استان های همجوار خبر داد و افزود: متهم طي یک عمليات غافلگيرانه دستگير و در بازرسی از مخفیگاهش گوشي اپل و 34 سيم کارت به همراه 89 کارت جعلي کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: در ادامه بررسي های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس فتا از گوشي متهم چندين حساب کاربري، پول الکترونيکي با شماره هاي مختلف و همچنين اطلاعات حساب 1146 کارت بانکی هک شده را کشف کردند.

سردار میرزایی، افزود: متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشت با ايجاد اکانت هاي جعلي در گروه هاي مختلف، اقدام به تبليغات صيغه يابي کرده و پس از جلب اعتماد مال باختگان آنان به درگاه جعلی هدایت و اطلاعات حساب بانکی آنان را هک می کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف سرقت اینترنتی 31 میلیارد و 700 میلیون ریالی در این پرونده خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد .

وی با هشدار به شهروندان از آنان خواست؛ در زمان خرید اینترنتی و وارد کردن اطلاعات حساب بانکی مراقب درگاه های جعلی بوده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوند.#

کشف زمین خواری میلیاردی در ساری

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف زمین خواری 40 میلیارد ریالی و آزاد سازی 3 هزار متر مربع از اراضی ملی در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و ساز های غیر مجاز و تصرف اراضی ملی در یکی از روستاهای بخش کليجانرستاق شهرستان ساري ، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با هماهنگي قضائي، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری کارشناسان منابع طبيعي به آدرس اعلامي عزيمت کردند که در بررسی های به عمل آمده دریافتند، فردی با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی خارج از بافت روستايي به میزان 3041 متر مربع اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و تحویل به مرجع قضائی خبر داد .

 

مادران شهداء الگوی صبر و استقامت هستند

 

جانشین فرمانده انتظامي استان مازندران در ديدار با مادر شهيد قدیر عزیزی، گفت: مادران شهداء الگوي واقعي صبر و استقامت و تربيت اسلامي هستند.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ سید موسی حسینی صبح امروز به همراه معاون نیروی انسانی و رئیس اداره ایثارگران با حضور در منزل شهید قدیر عزیزی با مادر این شهید بزرگوار ديدار و از وي دلجويي کرد.

وی با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگي شهداء، گفت: شهداء با ايثار جان خود بالاترين درجه ايثار را به نمايش گذاشتند و مادران شهداء نيز با صبر و استقامت خود و زنده نگه داشتن ياد فرزندان خويش معني واقعي واژه ايثارگري را تجلي بخشيدند.

وي در ادامه مادران شهداء را الگوي واقعي تربيت اسلامي دانست و افزود: يقينا مادران شهداء در تربيت خود از اسلام ناب بهره برده و آن را در زندگي خود به کار بسته اند و در تربيت فرزندان نيز از آن استفاده کامل کرده اند که توانسته اند اينگونه فرزندان دلير و ايثارگري را به جامعه و اسلام تقديم کنند.

وي افزود: همه ما ضمن اينکه بايد قدردان از خودگذشتگي ها و ايثارگري ها باشيم ، بايستي مادران شهداء را الگو خود قرار دهيم و در تربيت فرزندان خود از آنها سرمشق و الگو بگيريم .

احشام میلیاردی قاچاق در ساری به مقصد نرسید

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران از توقیف خودروهای حامل 10 راس گاو قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در ساری خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبني بر اينکه چند دستگاه خودرو وانت نيسان حامل احشام سنگين بدون مجوز از دامپزشکي به سمت شهرستان ساري در حال تردد است ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و اطلاعات- عمليات پليس امنیت اقتصادی استان با واکنش سریع و به موقع با حضور در مسیر تردد خودروها در کمربندي شرقي، 4 خودرو وانت نیسان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودروها را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران، اظها کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی 10 راس احشام کشف شد که بدلیل به همراه نداشتن اسناد، مدارک و مجوز قانونی حمل از دامپزشکی توقیف شدند.

سرهنگ محمد پور، افزود: احشام مکشوفه پس از هماهنگي قضائي به کشتارگاه تحويل شد.

توقیف پراید حامل تریاک در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 3 کیلوگرم تریاک از داخل خودرو سواری پراید خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد زمان شالیکار در تشریح این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی برتهیه وتوزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر و دیگر عوامل انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات گسترده پلیسیف ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه حیدرکلا موفق به شناسایی 3 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر شد ند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار کرد: متهمان که با یک دستگاه خودرو سواری پراید اقدام به خرید و فروش موادمخدر می کردند با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه حین خرید و فروش موادمخدر دستگیر شدند.

سرهنگ شالیکار از کشف 3 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو پراید خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

بازداشت سارق منزل با8فقره سرقت درگلوگاه

جانشین انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق منزل با8 فقره سرقت منزل ومغازه خبر داد

سرهنگ اسماعیل حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه درسطح شهرستان گلوگاه, موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه و تقویت گشت های هدفمند انتظامی ، متهم به سرقت را شناسایی کردند .

جانشین شهرستان گلوگاه ، خاطر نشان کرد: متهم با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی های فنی پلیس تاکنون به 8 فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کرد.

سرهنگ حسن زاده، افزود: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند و پليس را در تامين نظم و امنيت ياري کنند.

 

 

 

کشف 5 کیلو گرم تریاک از عامل افیونی در میاندورود

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود از شناسایی و دستگیری متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر و کشف بیش از 5 کیلوگرم تریاک خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "وحید محمدی" با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر به صورت گسترده ، موضوع در دستور کار ماموارن پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعلاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم به موادمخدر این فرد را مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند .

جانشین انتظامی شهرستان میاندورود، خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی قضائی این فرد را حین حمل مقادیری موادمخدر با یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی، افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهم موفق شدند، بیش از 5 کیلو گرم تریاک کشف و ضبط کنند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد .

بازداشت عوامل افیونی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری 3 عامل افیونی سابقه دار حرفه ای و کشف 2 کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر خسروی در بیان جزئیات این خبر، گفت: به منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان چالوس 3 عامل افیونی شناسایی ودستگیر شدند

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات فنی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی ودستگیری 3 عامل افیونی معروف وسابقه دار حرفه ای شدند.

سرهنگ "خسروی" خاطر نشان کرد: در عملیاتی ضربتی این افراد دستگیر و 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس ، افزود متهمان پس از تشکیل پرونده ومعرفی به دادسرا روانه زندان شدند.

 

توقیف محموله 19 کیلویی تریاک در آمل

گروه استان ها- مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 19 کیلوگرم تریاک با توقیف 2 خودرو سواری خبر داد.

سرهنگ ذات الله رضوانی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي، طرح کنترلی در سطح شهر را به مرحله اجراء در آوردند.

وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر از سوی افرادی با 2خودرو زانتیا و پژو 405 در سطح شهرستان آمل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ، اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و شناسایی خودروها در محور "هراز" با هماهنگی قضائی این خودروها در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف شدند.

سرهنگ رضوانی از کشف 18 کیلو گرم تریاک و یک کیلو 500 گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در داخل خودروها جاساز شده بود، خبر داد و افزود: متهمان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی با بيان اينکه مواد مخدر يك عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، اذعان داشت: موادمخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

توقیف محموله 10 تنی چوب آلات جنگلی قاچاق در رامسر

جانشین انتظامی شهرستان رامسر از كشف 10 تن چوب قاچاق با توقیف یک کامیون در محور چابکسر – رامسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی خانپور با اعلام این خبر،گفت: مأموران پلیس آگاهی رامسر در حين گشت زنی در محور چابکسر به رامسر به يک کامیون حامل چوب آلات جنگلی مشکوک شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو 10 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ خانپور، داد: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

کشف 6 تن مرغ زنده خارج از شبکه در آمـل

 

جانشین انتظامی شهرستان آمل از کشف 6230 کیلوگرم مرغ خارج از شبکه در محور هراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسین هدایتی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبني بر اينکه تعدادي از افراد سود جو در جهت بر هم زدن بازار قيمت مرغ اقدام به حمل وفروش مرغ از ساير شهرستان ها وانتقال آن به تهران از مسير محور هراز مي کنند. موضوع دردستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پليس آگاهي اين فرماندهی با هماهنگي قضائي و همکاری نماينده جهاد کشاورزي و دامپزشکي، برای کنترل تردد در محور هراز مستقر که به یک دستگاه خودرو اسکانیا حامل مرغ زنده مشکوک شدند.

جانشین انتظامی شهرستان آمل، افزود: با متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن 6230 کيلوگرم مرغ زنده خارج از شبکه کشف شد.

سرهنگ هدایتی اظهار داشت: مرغ های مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل و متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف محموله گوشت قرمز فاقد مجوز در شهرستان نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف یک تن گوشت قرمز فاقد مجوز بهداشتی در یک کشتارگاه غیر مجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان جزئیات این خبر،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کشتار و بسته بندی گوشت به صورت غیر مجاز در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، محل را شناسایی و با هماهنگی قضائی به محل عزیمت که مشخص شد، یک فرد سود جو با دایر کردن کارگاه به صورت غیر قانونی اقدام به کشتار و بسته بندی گوشت قرمز به صورت غیر محاز می کند.

سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از این کارگاه یک تن گوشت قرمز فاقد مجوز بهداشتی به ارزش 500میلیون ریال کشف کردند که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان عزیز توصیه کرد: در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای شبکه و یا توزیع هرگونه اقلام فاقدمجوز قانونی،موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 10 کیلو تریاک از عامل افیونی در محمودآباد

فرمانده انتظامی محمودآباد از کشف10کیلوگرم تریاک با دستگیری متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمود حسین زاده در رابطه با این خبر، بیان داشت: در پي دريافت خبري مبني برخرید و فروش موادمخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از شهرک های مسکونی شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهم را در حین خرید و فروش محوادمخدر در محل سکونتش شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، خاطرنشان کرد، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی 10 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

کشف 14 کیلو تریاک از خودرویی در عباس آباد

فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از کشف 14 کیلو تریاک از داخل خودرو سواری پژو 405 نقره ایهبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عبدی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

سرهنگ عبدی، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در اقدامی غافلگیرانه زن و شوهر قاچاقچی را با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تنکابن دستگیر و در بازرسی از خودروی پژو 405 نقره ای 14 کیلو و 100گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد .

بازداشت سارقان اماکن خصوصی با 30 فقره سرقت در رامسر

جانشین انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري سارق اماکن خصوصي و ساختمانهای نیمه کاره خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ مجتبی خانپور درتشریح این خبر،گفت: در پي وقوع سرقت اماکن خصوصي و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهر کتالم، دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار مامورین کلانتری 11 کتالم قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی 3 سارق حرفه ای در این خصوص شناسايي و با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگير که در بازجویی های فنی و در مواجهه با اسناد و مدارک، به 30 فقره سرقت اعتراف کردند و اموال مسروقه به ارزش 4 میلیارد ریال از مخفیگاه این سارقان کشف شد.

سرهنگ خانپور، بیان کرد: با دعوت از مالباختگان وسايل مکشوفه با احراز مالکيت به آنان تحويل و سارق به همراه مالخرها با تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفي شد.

جانشین انتظامي شهرستان رامسر در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهاي پليسي، هرگونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار