مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت:بازدیدها با همکاری و همراهی دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات، مدیریت اماکن بهداشت و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 26 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در وضعیت قرار گرفتن استان ایلام در سال گذشته و در راستای کنترل کیفیت خدمات تأسیسات گردشگری در سال ۹۹، تعداد یک هزار و ۲۵ مورد بازدیدهای نظارتی گروهی از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان انجام شده است.

وی افزود: بازدیدها با همکاری و همراهی دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات، مدیریت اماکن بهداشت و وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: برنامه‌های بازدید این کمیته مشترک به صورت گروهی انجام شد، تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان‌ها و واحدهای بین راهی تحت نظارت اداره کل استان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این بازدیدها با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است، اضافه کرد: در جریان این بازدیدها، ۱۲ مورد تشویق و ۷۰۰ مورد تذکر برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار