جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف یک فقره کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه و دستگیری فرد کلاهبردار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۳ 27 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از، فارس سردار جمال سلمانی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ارجاء چند پرونده به کلانتری‌های کرمانشاه در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان خرید و فروش خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد جوانی ۳۰ ساله ضمن برقراری ارتباط با آشنایان و سوء‌استفاده از اعتماد آن‌ها به بهانه اینکه قادر است به صورت اقساطی و بوسیله چک برای آن‌ها خودرو تهیه و سپس با قیمتی بیشتر آن را در بازار به‌فروش برساند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه متهم با همین روش از ۱۹ نفر مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و اخاذی کرده بود، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات همه جانبه خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی آغاز کردند.

سلمانی تصریح کرد: کارآگاهان پس از تلاش فراوان مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی در پایان با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید و فروش خودرو، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار