رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج قیمت میوه و تره بار در میادین این شهر را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 27 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» سعید اردشیری با اشاره به این که هر هفته کمیته نرخ‌گذاری در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تشکیل و قیمت‌ انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار تعیین می‌شود، گفت: به همین علت، شاهد تفاوت قابل توجه قیمت‌ها در میادین و سطح شهر هستیم.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروارده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج گفت: دلیل قیمت پایین‌تر محصولات میادین، پایین آوردن حاشیه سود به واسطه فروش بالای میادین است.

اردشیری گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب قرمز ۸ هزار و ۸۰۰ تومان، سیب زرد ۹ هزار تومان و پرتقال تامسون شمال ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.

او افزود: قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار و جایگاه های موقت ۴ هزار و ۴۰۰ و سیب زمینی ۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.

رئیس اداره امور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروارده‌های محصولات کشاورزی شهرداری کرج گفت: در هر منطقه دو جایگاه موقت عرضه میوه و ‌محصولات کشاورزی ایجاد شد تا از تجمع شهروندان در بازارهای روز به منظور رعایت فاصله اجتماعی جلوگیری شود.

او افزود: در این جایگاه‌ها محصولات با نرخ مصوب میادین و سیب و پرتقال با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار به عموم شهروندان ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار