مجمع خیرین مدرسه ساز البرز در سال ۹۹ رتبه نخست کشور را در جذب مشارکت های خیران مدرسه ساز کسب کرد.
کد خبر: ۹۵۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 28 March 2021

کسب رتبه نخست کشور در مشارکت خیران مدرسه ساز

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مجمع خیرین از سال ۹۱ در البرز فعالیت خود را آغاز کرد که از شاخص های عملکردی آن می توان به کسب رتبه برتر درتحقق تعهد مشارکت خیرین درچهار سال متوالی اشاره کرد.

قاسمی گفت: موفقیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان نتیجه همدلی، تعامل و همبستگی مجمع با اداره کل آموزش پرورش و اداره کل نوسازی مدارس در استان البرز است.

وی افزود: خیرین نیک اندیش در 6 سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه در البرز اهدا کردند و در این مدت خیرین با ساخت ۲۴۱ مدرسه در واقع موجب شدند تا  یکصد هزار مترمربع به فضای آموزشی البرز اضافه شود.

قاسمی ادامه داد: هر سال خیرین مدرسه ساز در استان البرز کمک شایانی به آموزش و پرورش می کنند که قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز از بزرگترین سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش هستند که این مشارکت با توجه به وضعیت خاص البرز دربخش تامین زیرساخت های آموزشی محسوس است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: مدرسه سازی جزو افتخارات این استان است و با توجه به نیازهای دانش آموزان امیدواریم این امر تداوم داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر خیرین مدرسه ساز اقدامات خوبی در ساخت مدارس البرز داشتند و دراین زمینه فعال هستند و بسیاری از مناطق این خیرین برای احداث و تجهیز مدارس به کمک دولت آمدند و مشکلات آموزشی را رفع کردند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه با وجود خیرین متعدد در استان البرز توانسته‌ایم بخش زیادی از نیازهای تحصیلی را در بخش فضاهای آموزشی تامین کنیم.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار