رئیس پلیس پیشگیری البرز از کشف بیش از ۲۸ هزار فقره از انواع سرقت در سال ۹۹ در سطح استان توسط پلیس پیشگیری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 28 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ بیژن جنتی  با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم مقدم بر پیگیری آن است بیان کرد: با تلاش همکارانم در مجموعه پلیس پیشگیری اعم از کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان البرز، در طول سال گذشته ۲۸ هزار و ۶۰۷ فقره از انواع سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در طول سال ۹۹ تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۹ نفر سارق نیز با تلاش مأموران پلیس در کلانتری‌ها دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی در ادامه از دستگیری ۳۴۸ نفر سارق به عنف نیز توسط عوامل پلیس پیشگیری استان و کشف ۲۸۵ فقره سرقت به عنف نیز خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری استان البرز با اشاره به اینکه در طول سال گذشته تعداد ۸۴۳ هزار و ۵۷ فقره خبر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مراجعه حضوری شهروندان و غیره به پلیس پیشگیری واصل شده، بیان کرد: از این تعداد خبر، ۵۰۷ هزار و ۳۴۲ مورد با حضور مأموران پلیس در صحنه، عملیاتی شده و برای ۴۹۴ هزار و ۸۴۷ مورد نیز پرونده تشکیل داده شده است.

وی به توجه پلیس به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد ۶۶۷ هزار و ۱۷۲ نفر مراجعه کننده به صورت حضوری به کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان البرز مراجعه کرده و پلیس البرز  به این تعداد از شهروندان خدمات مورد نیاز را ارئه کرده است.

سرهنگ جنتی در پایان با بیان اینکه در سال ۹۹ ، ۳۱۸ کیلو و ۵۹۸ گرم انواع مواد مخدر توسط پلیس پیشگیری استان کشف شده، گفت: ۱۰هزار و ۹۶ معتاد متجاهر و ۳۰۴۳ خرده فروش مواد مخدر نیز با تلاش ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان دستگیر و به مراجه ذیصلاح تحویل داده شدند.

برچسب ها: بیژن جنتی ، سرقت ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار