کد خبر: ۹۵۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 28 March 2021

به گزارش تابناک مازندران   ، اخبار نیروی انتظامی مازندران در ۸ فروردین به این شرح است:

کشف 100 تن نهاده های دامی در مازندران 

فرمانده انتظامی استان از کشف 100 تن انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع در شهرستان قائم شهر خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردارمرتضی میرزایی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع توسط فردی در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان و شهرستان قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی ماموران با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 100 تن انواع نهاده های دامی قاچاق کشف شد.

سردار میرزایی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 4 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان این که قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی، از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.


---------------------------------------------------


دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از معابر و اماکن عمومی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سارق را شناسایی و دستگیری کردند.

سرهنگ شالیکار خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 19 فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی اعتراف کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .


---------------------------------------------------


كشف بيش از 2 تن گوشت قاچاق در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از كشف 2 تن گوشت قاچاق و فاقد مجوز خبر داد. 

سرهنگ" ناصر علی صفرپور" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : ماموران  انتظامي در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق گوشت بررسی موضوع را در اولویت ماموریت های خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی و شناسایی خودروی نیسان حامل گوشت قاچاق ، افزود: ماموران پس از توقیف خودروی نیسان ،در بازرسی  از آن 2 تن گوشت قاچاق و فاقد مجوز بهداشت را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی ساری تصریح کرد: کارشناسان ارزش گوشت های قاچاق کشف شده را 2 میلیارد و 500 ميليون ریال برآورد کردند.

سرهنگ صفرپور در خاتمه ضمن بیان اینکه در این ماموریت پلیسی یک قاچاقچی گوشت دستگیر شد گفت:شماره تماس 110 بهترین و مناسبترین راه ارتباطی شهروندان با پلیس می باشد،مردم در صورت نیاز به فوریتهای پلیسی با این شماره تماس بگیرند.


---------------------------------------------------


دستگیری قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در جویبار 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 4کیلو و970 گرم تریاک خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهرام باقری درباره جزئیات خبر ، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

وی با اشاره به شناسایی متهم در حال رانندگی با خودروی شخصی در پی انجام اقدامات پلیسی ، افزود : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی خودروی متهم را توقیف و وی را دستگیر کردند .

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ، خاطرنشان کرد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی توقیفی متهم 4کیلو و970 گرم تریاک را کشف کردند .

سرهنگ باقری در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد : اطلاعات و اخبار خود در رابطه با ارتکاب جرم افراد تبهکار و یا قانون شکنی ها را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .


---------------------------------------------------


دستگیری شرور متواری در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری شرور متواری با چندین فقره ارتکاب شرارت خبرداد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار " در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی ارتکاب اعمال مجرمانه و جرائم متعدد همچون ایجاد مزاحمت برای شهروندان، و ایجاد جو ناامنی و شرارت توسط یکی از افراد معلوم الحال ، دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با اشاره به با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ماموران انتظامی و شناسایی متهم افزود : ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاه وی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در ادامه از تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و افزود : پلیس با اقتدار و اشراف لازم با هنجار شکنان به صورت قاطع برخورد خواهد کرد و شهروندان برای برقراری امنیت مطلوب اطلاعات خود را به سامانه 110 پلیس بیان کنند.


---------------------------------------------------


توقیف موتورسیکلت قاچاق در چالوس 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقريبي 15 ميليارد ريال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمد پور در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با فعالیت های اقتصادی غیر قانونی ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان چالوس با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در آن شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت توسط متهم شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و موتورسیکلت مربوطه به ارزشی بالغ بر 10 میلیارد ریال از منزل وی کشف شد.

وی همچنین بیان داشت: موتورسیکلت قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


---------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدزمان شالیکار با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یکی از قاچاقچیان چوب را در حین حمل چوب با یک یک خودروی نیسان در یکی از محورهای جنگلی شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی مورد نظر 2 تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ شالیکار تصریح کرد : محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار