طرح آبرسانی روستای سرخده به منظور تامین آب آشامیدنی این روستا، روز دوشنبه همزمان با میلاد امام زمان (عج) با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دامغان و دیگر مسوولان در روستای سرخده دامغان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ 29 March 2021
 
طرح آبرسانی روستای سرخده دامغان افتتاح شد

 

 

 

مدیر آب و فاضلاب دامغان در حاشیه افتتاح این طرح افزود: روستای سرخده دامغان با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و منابع استانی، از نعمت آب شرب سالم برخوردار شد.

بهروز زارع وامرزانی در ادامه اضافه کرد: اجرای خط انتقال به طول هفت هزار و ۵۰۰ متر، اجرای خط انتقال خروجی مخزن تا حوضچه به طول ۲هزار و ۵۰۰ متر، ساخت یک مخزن بتنی زمینی به حجم ۱۰۰ مترمکعب، حصارکشی تاسیسات آبرسانی، اجرای شبکه توزیع به طول سه هزار متر، ساخت حوضچه‌ها، نصب اتصالات و شیرآلات مربوطه به تعداد ۶ باب، از اقدامات انجام شده در این طرح است.

وی افزود: این طرح آبرسانی زیرمجموعه مجتمع اسپیرو است که تعداد ۴۰۰ نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد. 

مدیر آب و فاضلاب دامغان گفت: با افتتاح این طرح، ضریب بهره‌مندی روستائیان دامغان از آب آشامیدنی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

به گزارش ایرنا، روستای سرخده از توابع دهستان رودبار بخش مرکزی دامغان و در ۶۰ کیلومتری شمال دامغان در محور دامغان- کیاسر قرار دارد. 

در سرشماری سال ۹۵ مشخص شد شهرستان دامغان ۹۴ هزار و ۱۹۰ نفر جمعیت دارد که ۷۲ هزار و ۹۲۵ نفر جمعیت شهری و ۲۱ هزار و ۲۶۵ نفر جمعیت روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار