با پیگیری و تاکیدات جناب آقای دکتر همتی استاندار هرمزگان و تلاش فرماندار و مسوولان شهرستان رودان:
تابناک-در سال ۹۹ در شهرستان رودان تعداد قابل توجهی پروژه تقدیم مردم شریف این شهرستان شده است.
کد خبر: ۹۵۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۵ 30 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،فریدون همتی در ادامه با اشاره به اهم اقدامات خاطرنشان کرد:آموزش با تعداد ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان وانرژی با تعداد ۳۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان انجام شده و دین و مذهب با تعداد یک پروژه و اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان است .

 

همتی گفت:رفاه، تامین اجتماعی و فرهنگی و گردشگری با تعداد ۴ پروژه و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان و مهم تر از همه بهداشت و درمان با تعداد ۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان تقدیم مردم شریف این شهرستان شده است .

 

وی افزود:کشاورزی و منابع طبیعی با تعداد ۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان ومسکن ، عمران شهری و روستایی با تعداد ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان و ورزش با یک پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۱ میلیون تومان ایجاد شده است.

 

 همتی در ادامه با نام بردن شاخص ترین پروژه های شهرستان رودان اشاره کرد: پروژه های اجرای گاز رسانی در سطح شهر رودان ،اجرای شبکه فشار ضعیف هوایی به طول ۲۸۰ هزار و ۶۵۲ متر ،بازارچه شهرداری رودان، مرکز نوآوری شرکت تاک سبز طبیعت رودان ،مرکز جامع سلامت روستایی جغین شمالی، مرکز سلامت شهری پشته معزآباد رودان،احداث ۱۰ هکتار گلخانه سبزی و صیفی‌جات، تکمیل ۶۴ واحد مسکن مهر کارکنان جهاد کشاورزی و معدن کرومیت تنگ رود فاریاب واحداث زمین چمن فوتبال روستای آبنما افتتاح شده است.

 

فریدون همتی استاندار هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد :این پروژه ها در مجموع با بیش از ۲۰۸ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۹ تقدیم مردم شریف شهرستان رودان شده است .

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار