معاون گردشگری استان خبر داد: :
رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، از اقامت بیش از ۲۳ هزار نفر شب مسافر نوروزی در استان کرمانشاه در ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 31 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علی صابر با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس آمار‌ها از ۲۸ اسفند تا روز هفتم فروردین ۲۳هزار و ۲۸۴ نفر شب در مراکز اقامتی رسمی استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند.

صابر افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۱۸۰ نفر شب در هتل‌های استان اقامت داشته‌اند.

معاون گردشگری استان ادامه داد: ۴۵۰۳ نفر شب در هتل آپارتمان‌ها، ۴۸۸۸ نفر شب در مهمان‌پذیرها، ۳۰۲۸ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مابقی در سایر اماکن مجاز اقامت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: ۲۷ هتل، چهار هتل آپارتمان، ۱۹ مهمانپذیر، ۲۷ واحد پذیرایی بین‌راهی، ۹۲ خانه مسافر، ۳۵ اقامتگاه بوم‌گردی و ۷۸ دفتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی هستند.

صابر گفت: مراکز اقامتی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با ۵۰ درصد ظرفیت پذیرای مسافران نوروزی هستند.

معاون گردشگری کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه محدودیت‌های جدید به دلیل افزایش ابتلا به کرونا، بازدید از اماکن و محوطه‌های گردشگری مسقف از جمله غار قوری قلعه به مدت یک هفته ممنوع است.

وی ادامه داد: به گردشگران توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود از هرگونه اسکان در مدارس، مهمانسرا‌های دولتی و سایر اماکن غیرمجاز و از برپایی چادر در پارک‌ها و اماکن عمومی سطح شهر پرهیز کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار