فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: اگر نیاز به نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی وجود دارد دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند تا تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 04 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» سردار سید یوسف مولایی در چهل و نهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه پیک چهارم کرونا بعد از بازگشت مسافران پیش‌بینی شد، به همین جهت از ۱۰ روز گذشته قرارگاه شهید سلیمانی را فعال کردیم.

وی با بیان اینکه از امروز به صورت یک روز در میان قرارگاه شهید سلیمانی در شهرستان‌ها و استان فعال است، تصریح کرد: به تمام فرماندهان نواحی و رؤسای شبکه بهداشت و درمان فعال شدن قرارگاه شهید سلیمانی ابلاغ شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه تمام امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در راستای مقابله با کرونا تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: بخشی از امکانات سپاه در تمام ابعاد مبارزه با گرانی، احتکار و گندزدایی معابر و اماکن عمومی و فرآیند طرح شهید سلیمانی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه طرح تکمیلی با محوریت طرح شهید سلیمانی در البرز آغاز می‌شود، گفت: این طرح به صورت آفندی و فعال عمل می‌شود و ده نفر از اعضای خانواده بیمار کرونایی غربالگری می‌شوند.

سردار مولایی ادامه داد: اگر این امر محقق شود، قطعاً در قطع زنجیره بیماری کرونا مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه با ورود موج چهارم کرونا هفته‌ای سختی خواهیم داشت، اظهار کرد: اگر نیاز به استقرار نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی در استان وجود داشته باشد دانشگاه علوم پزشکی اعلام کند تا تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود، چراکه احتمال روند افزایش بستری‌ها و فوتی‌ها زیاد است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و فرمانداران جلسات روزانه قرارگاه مقابله با کرونا را در شهرستان‌هایی که احتمال وضعیت قرمز شیوع کرونا است، برگزار کنند.

وی متذکر شد: نیروهای سپاه البرز در موج چهارم کرونا آمادگی لازم را برای مقابله با بیماری در بخش‌های مختلف دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار