ستاد انتخابات استان البرز گفت: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستا با توجه به شرایط سخت کرونایی به صورت مجازی ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 05 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از صبح امروز آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: این فرایند نیز همزمان با سراسر استان و کشور در شهرستان اشتهارد از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است

او گفت: داوطلبان به چهار روش می توانند ثبت نام کنند، از طریق اپلیکیشن موبایلی، ثبت نام با نسخه کامپیوتری و یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و روش آخر  ثبت نام با مراجعه حضوری به بخشداری های استان از ساعت ۸ الی ۱۸ است.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: برابر ماده ۳۲ قانون بندهای  ۱،۲،۳  مسئولینی که مشمول استعفا می شوند باید قبل از ثبت نام استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست مشغول نباشند و هنگام ثبت نام اصل استعفا نامه را ارائه دهند.

فردی با اشاره به این که تمهیدات و زیر ساخت لازم برای برگزاری انتخابات آینده فراهم شده است افزود: برنامه ریزی لازم انجام شده که بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری داشته باشیم زیرا حضور مردم و مشارکت حداکثری آن ها علاوه بر این که باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود باعث اتحاد، انسجام و استحکام نظام نیز خواهد بود بنابراین از کلیه کسانی که تمایل و شرایط لازم را برای ثبت نام دارند دعوت می شود در فرصت تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار