سرپرست پلیس فتا البرز اعلام کرد که اعضای باند پزشکان قلابی که با تبلیغات گسترده درفضای مجازی و بدون مجوز از وزارت بهداشت اقدام به انجام تست کرونا می کردند در این استان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ 06 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ رسول جلیلیان  اظهار داشت که با توجه اوج گیری دوباره  ویروس کرونا و انجام تست های این ویروس در مراکز درمانی و بیمارستان ها، برخی افراد از این فرصت سوءاستفاده  کرده و اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان دریافت تست کرونا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد و گشت های مستمر  دراین زمینه یک  سایت  متخلف در فضای مجازی  شناسایی کردند که اقدام به انجام تست کرونا در منزل با جوابدهی توسط پزشک می کرد.

جلیلیان گفت: بررسی های ویژه پلیس نشان داد که اعضای این باند ۲ نفر هستند که یکی از آنها مسوول تبلیغ انجام تست در فضای مجازی بوده و نفر دیگر نیز به عنوان پزشک خود را در مکان های مورد نظر  معرفی می کرد.

وی بیان داشت که به دلیل حساسیت موضوع ودر خطر بودن جان شهروندان ، سریعا این باند شناسایی و دریکی از مناطق کرج با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و از مخفیگاه آن ها مقادیر زیادی لوازم پزشکی تست کرونا در محیطی غیر بهداشتی کشف شد.

وی افزود: متهمان دستگیر شده با پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

جلیلیان تاکید کرد: هرگونه تبلیغ برای فروش واکسن کرونا در فضای مجازی ممنوع بوده و پلیس فتا با این موضوع برخورد خواهد کرد .

وی از عموم مردم خواست چنانچه به موارد اینچنینی برخورد کرده مراتب را به واحد مشاوره پلیس فتا استان البرز با شماره  تماس ۲۱۸۲۷۱۲۹  و یا سایت پلیس فتا گزارش نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار