عملیات واکسیناسیون کرونا طریق شبکه بهداشت در طالقان آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴ 07 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد مهدی لاسجوری، مدیر شبکه بهداشت و درمان طالقان با اشاره به وضعیت بیماری درسطح شهرستان در عین حال توضیخاتی درباره تولید و واردات واکسن کرونا ارائه کرد و گفت: تنها مرجع رسمی تزریق واکسن کرونا شبکه بهداشت و درمان است و عرضه واکسن از هر جای دیگری مردود و غیرقانونی است و تزریق واکسن بر اساس اولویت بندی و اعلام قبلی از شبکه بهداشت انجام خواهد شد.

او افزود: عملیات واکسیناسیون کرونا با اولویت کادر درمان به عنوان اولین گروه هدف آغاز می شود و در ادامه پاکبانان واکسن را دریافت می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان طالقان گفت: واکسن تزریق شده دارای دو مرحله است که مرحله دوم بیست و هشت روز پس از تزریق واکسن اول انجام می‌شود و بعد از پایان تزریق واکسن به این گروه، واکسیناسیون برای بخش‌های دیگر جامعه به شکل مرحله به مرحله و بر اساس اولویت‌بندی شهروندان در معرض خطر طبق اعلام وزارت بهداشت اعمال خواهد شد.

لازم به ذکر است که طبق اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، اولین گروه دریافت کننده واکسن کادر بهداشتی درمانی هستند، گروه دوم افراد و گروه‌های در معرض خطر، گروه سوم برخی از مشاغل خاص و گروه چهارم عموم مردم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار