روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز از امدادرسانی به مصدومان تصادف شدید دو خودروی تیبا و پراید توسط آتش‌نشانان شیرازی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 08 April 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز از امدادرسانی به مصدومان تصادف شدید دو خودروی تیبا و پراید توسط آتش‌نشانان شیرازی خبر داد و گفت: در این حادثه که ساعت ۲۱:۵۱ شب گذشته رخ داد، با تماس خودرو های عبوری و اطلاع رسانی این حادثه سریعا آتش نشانان ایستگاه ۱۷ با هماهنگی مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی برای امدادرسانی به محل حادثه در گردنه کرونی اعزام شدند.

آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که دو خودروی سواری پراید و تیبا با شدت با یکدیگر برخورد کرده و باعث محبوسی و مصدومیت سرنشینان شده است که بلافاصله با رعایت نکات ایمنی محل را برای خودروهای عبوری ایمن کرده و مشغول عملیات امدادرسانی شدند.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و سرنشینان هر دو خودرو در همان لحظات اولیه حادثه توسط افراد حاضر از خودرو ها خارج شده بودند و تنها یک سرنشین خانم خودروی پراید در خودرو محبوس شده بود که با امداد رسانی آتش نشانان و برش قسمتی از خودرو، رها سازی شد.

مصدومان شامل سه خانم و دو آقا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

برچسب ها: تصادف ، پراید ، تیبا ، مجروح
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار