دکتر عزیزی پیش از این ریاست دادگاه کیفری استان و معاون برنامه ریزی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 09 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شهروند خبرنگار بویـرنیـوز دیروز برای انجام کاری به دادگاه مراجعه می‌نماید ، در راهروهای ‌دادگاه با صحنه جالبی مواجه می‌شود و فوراً تصویر برداری می‌کند(توضیح اینکه هم اکنون ورود گوشی توسط افرادی که در سامانه ابلاغ الکترونیک ثبت نام نموده اندبدلیل شیوع کرونا مجاز میباشد .

دکتر عزیزی رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب یاسوج با وجود آنکه بر حسب وظایفش وقت زیادی هم ندارد اما در میان مردم و ارباب رجوع حتی در راهروهای دادگستری حاضر و با حوصله و صبر زیاد ضمن بررسی خواسته هایشان دستوراتی کارساز صادر می‌کرد.

این روحیه مردمی و تلاش برای مردمی که بی شک ولی نعمت هستند ستودنی است.

این کار را ارزشمند دیدیم و (بی اجازه) به انتشار آن اقدام کردیم که همواره یکی از انتقادات مردم کم‌توجهی و رفتار نامناسب مدیران با آنهاست، مردم همواره نگرانند که باید روزها بیایند، بروند، وقت بگیرند تا بتوانند مسئولی را ببینید.

اینجا اما خود مسئول به میان مردم و ارباب رجوع رفته آنهم مدیری در حوزه قضایی و به مراتب با آن حجم از مشغله کاری، اینجاست که باید گفت مدیران باید از این قاضی درس مردم‌داری و خدمتگزاری راست و درست را یاد بگیرند.

از دکتر اردوان عزیزی بخاطر انتشار بی اجازه تصویرشان نیز پوزش می‌طلبیم اما انتشار یک معروف را وظیفه خودمان می‌دانیم. امیدواریم این روحیه در همه مدیران کهگیلویه و بویراحمد نهادینه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار