فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج با اشاره به شیوع دوباره بیماری کووید۱۹ و قرار گرفتن در موج چهارم این بیماری، گفت: ما از هدر رفتن زحمات کادر درمان و اقشار بسیج که برای کنترل موج سوم کرونا تلاش زیادی کردند تا زنجیره انتقال قطع شود و این بیماری مهار شود، گله‌مند هستیم.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 10 April 2021

گله مند از هدررفت زحمات کادر درمان و بسیج هستیم

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ پاسدار مجید زنجانی گفت: در پیشانی کار مبارزه و درمان بیماری ویروسی کووید ۱۹ کادر نظام پزشکی و درمان هستند و ما هم به عنوان سرباز در خدمت هستیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه با آغاز عید نوروز و اعلام وضعیت زرد و آبی در بسیاری از استان ها و شهرها، مسافرت هایی انجام شد که می شد آن ها را کنترل کرد و جلوی آن ها گرفته شود که به هر دلیل گرفته نشد و موجب شد وارد موج چهارم شویم.

وی گفت:  ما همچنان با اجرای عملیات حاح قاسم سلیمانی پای کار هستیم زیرا این عملیات نشان داد نسخه بسیار خوب و پیشرفته ای برای جلوگیری و کنترل بیماری است و امیدواریم که با این عملیات موج چهارم را هم مهار کنیم.

زنجانی از مردم خواست تا مراعات حال کادر درمان و پزشکی را بکنند و افزود: زیرا سال گذشته یکسال پرمخاطره را پشت سر گذاشتند و خستگی و سنگینی کار بر دوش آن هاست و با افزایش همه گیری در موچ چهارم، نگران پر شدن تخت های بیمارستانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این نگرانی به خاطر سلامت و جان مردم است و خواهش می کنیم مردم مراعات بیشتری کنند.

وی ابراز تاسف کرد که استفاده از ماسک در سطح شهر خیلی کم شده و در مناطقی اصلا و به ندرت دیده می شود کسی از ماسک استفاده کند و خواهشمندیم مردم مراعات کنند و ما هم پای کار با کادر درمان هستیم تا موج چهارم را هم بگذارنیم.

وظیفه سپاه در انتخابات روشنگری است

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج همچنین به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: سپاه در موضوع انتخابات وظیفه پای کار آوردن مردم در پای صندوق های رای برای حضور حداکثری را دارد.

وی این موضوع را وظیفه ذاتی سپاه دانست و افزود: همچنین تبیین شاخص هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص یک رییس جمهور مطلوب و انقلابی فرمودند.

زنجانی اظهار داشت: بنا به قوانین داخلی سپاه و دستور رده های موفق، سپاه به هیچ وجه از شخص گروه یا حزب خاصی حمایت نخواهد کرد و کسی هیچ اسمی و لیستی و فردی را از لسان سپاه نخواهد شنید.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه سپاه در انتخابات روشنگری و تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای برای بالا بردن ظرفیت و جایگاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار