سعید اسماعیل پور:
تابناک سمنان: سعید اسماعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی سمنان گفت: در سال ۹۹ و در مجموع ۴۴ هزار و ۴۷۴ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ فوریت‌های امداد، نجات و آتش‌نشانی شهر سمنان برقرار شده است.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ 12 April 2021

ابراز همدردي مسئولين شرکت عمران آبشار و ساکنين مجتمع با آتش نشان ها – شرکت  عمران آبشار اسپادانا

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه همزمان با صبح دوشنبه و به صورت مجازی با اشاره به گزارش عملکرد آتش نشانی سمنان در سال ۹۹ بیان کرد: در سال گذشته ۴۴ هزار و ۴۷۴ مورد تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ فوریت‌های امداد و نجات شهرداری سمنان برقرار شده است.

امداد رسانی آتش نشانی سمنان به بیش از 1200 مورد عملیات

سعید اسمعیل پور با بیان اینکه این تماس‌ها مجموعاً به وقوع ۵۶۴ ساعت و ۵۳ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات در شهر سمنان منجر شده است، تاکید کرد: طی سال گذشته ۵۶۱ مورد آتش سوزی و ۶۷۶ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوست.

اسماعیل پور با بیان اینکه در سال ۹۹ علل حریق‌های رخ داده شامل بی احتیاطی، نقص فنی خودرو، اتصالی برق و … بوده است، تاکید کرد: معابر، ساختمان‌های متروکه، ضایعات و سطل‌های زباله پارک‌ها و فضای سبز با ۱۵۳ مورد بیشترین فراوانی حریق‌های به وقوع پیوسته در شهر سمنان طی سال ۹۹ را به خود اختصاص داده و خودرو با ۱۲۶ مورد در رتبه بعدی است.

وی با بیان اینکه بیشترین علت‌های حوادث نجات و امداد شهرستان سمنان طی سال ۹۹ نیز مواردی مانند شامل باز کردن درب منزل و خودرو موسوم به محبوسی، گیر کردن حلقه یا انگشتر، تصادف و واژگونی خودرو، آسانسور و… بوده است، ابراز داشت: بیشترین آمار حوادث از این دست با ۲۲۳ مورد مربوط به محبوس شدن در کابین آسانسور بوده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار