در نوروز ۱۴۰۰؛
تابناک سمنان: مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: تصادفات درون و برون شهری در طول ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ متاسفانه به جان باختن ۱۸ نفر انجامید.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 13 April 2021

بیشترین سهم در تصادفات رانندگی استان کرمانشاه عدم توجه به‌جلو است- اخبار  کرمانشاه - اخبار استانها تسنیم | Tasnim

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان درباره تلفات جاده‌ای و درون شهری طی پیک تردد نوروزی در سطح استان سمنان، بیان کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ در شهر‌ها و سراسر جاده‌های استان مجموعاً ۱۸ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای و رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

مهدی نوروزی بیان کرد : در طی ایام نوروز سه نفردر محور‌های درون شهری استان به دلیل تصادف جان خود را از دست دادند این در حالی است که در نوروز سال ۹۹ هیچ تلفات جانی در تصادفات درون شهری استان به ثبت نرسیده بود.

نوروزی همچنین با بیان اینکه سال گذشته تعداد کل جان باختگان رانندگی ایام نوروز ۱۱ نفر بود که امسال این میزان با افزایش چشم‌گیر به ۱۸ نفر رسیده است، ابراز کرد: طبق اعلام راهداری، افزایش بسیار زیاد تردد در نوروز ۱۴۰۰ را شاهد بوده‌ایم و لذا به نظر می‌رسد به همین دلیل تعداد تلفات هم بیشتر شده است.

وی  با بیان اینکه سهم جان باختگان جاده‌ای و شهری در تصادفات نوروز ۱۴۰۰ به ترتیب ۱۱ و چهار مورد بوده است، تاکید کرد: طی نوروز سال قبل در جاده‌های استان ۹ و در راه‌های روستایی سراسر استان سمنان و نفر جان خود را از دست داده بودند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار