مسؤول آموزش و اطلاع‌رسانی پلیس‌راه استان کرمانشاه، از مسدود شدن هشت ساعته مسیر رفت محور حمیل به سرابله ایلام طی امروز (سه‌شنبه) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، نصرت‌اله شعبانی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص یک‌طرفه شدن محور حمیل به سرابله، اظهار داشت: پرسنل راهداری استان طی امروز از ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه) تا ساعت ۱۷، مشغول عملیات تعمیر روشنایی تونل مسیر حمیل به سرابله هستند.

وی ادامه داد: بدین منظور مسیر تردد از حمیل به سمت ایلام مسدود شده و در طول این مدت مسیر کرمانشاه - اسلام آبادغرب - ایوان - ایلام جایگزین شده است.

مسؤول آموزش و اطلاع‌رسانی پلیس‌راه استان کرمانشاه در خصوص محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی استان، افزود: محدودیت‌های کرونایی به شدت توسط پلیس راه برقرار است در مقاطع ورودی استان و شهرستان‌های قرمز و نارنجی تیم‌های ثابت مستقر شده که ابتدا به صورت تذکر اقدام به برگشت خودرو غیربومی می‌کنند و در صورت عدم توجه جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و خروج از شهرهای قرمز مبلغ یک‌میلیون تومان جریمه به‌دنبال دارد و ورود و خروج از شهرستان‌های نارنجی نیز مستلزم جریمه ۵۰۰ میلیون تومانی است.

شعبانی با اشاره به فعال بودن سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، گفت: دوربین‌های نصب شده به صورت شبانه‌روزی در حال کنترل تردد خودروها بوده و آن‌هایی که به صورت غیرمجاز رفت و آمد داشته باشند را اعمال قانون می‌کند.

وی در پایان از افزایش تصادفات فوتی و جرحی موتورسیکلت‌سوران از اول فروردین‌ماه تا امروز خبر داد و گفت: بررسی از تصادفات ۲۴ روز گذشته نشان می‌دهد حوادث رانندگی موتورسیکلت‌سواران روبه افزایش است.

شعبانی به اشاره به کشته شدن چهار نفر و مصدوم شدن ۲۹ نفر بر اثر حوادث موتورسیکلت در استان، گفت: با توجه به آغاز فعالیت کشاورزی روستائیان بیشتر از موتورسیکلت استفاده می‌کنند که توصیه می‌شود ضمن استفاده از کلاه ایمنی، نکات ایمنی را در ترددها به ویژه در شب رعایت کنند.

گفتنی است، طی ۲۴ ساعت اخیر و در سه حادثه رانندگی جداگانه، ۲ راکب موتورسیکلت جان خود را از دست دادند و چهار نفر از سرنشینان آن‌ها نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

براساس این گزارش، حادثه نخست در محور کنگاور رخ داد که راننده یک دستگاه موتور سیکلت پس از تصادف با یک دستگاه خودروی سواری به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

حادثه دوم در محور اسلام آبادغرب جاده رسوتای برف‌آباد میان یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه موتورسیکلت به‌وقوع پیوست که راننده ۲۶ ساله موتور پس از انتقال به مراکز درمانی درگذشت.

حادثه سوم نیز حوالی روستای عامله شهرستان صحنه میان ۲ دستگاه موتورسیکلت رخ داد که منجر به مصدومیت چهار راکب و سرنشین آن‌ها شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار