معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم گفت: امور اجرایی انتخابات استان قم به نحو احسن و طبق برنامه زمانبندی اعلامی وزارت کشور در حال انجام است.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 14 April 2021

به گزارش تابناک قم، بیژن سلیمان پور در نهمین جلسه این ستاد که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در این ماه پرفیض اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد 1400 از جهات مختلف دارای اهمیت است و مشارکت بالای مردم بار دیگر اقتدار و عزت نظام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی برگزاری انتخاباتی امن، سالم، پرشور و باشکوه را وظیفه اصلی ستاد انتخابات دانست و تصریح کرد: تلاش همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید در راستای تحقق این مهم و با رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و قانون مداری باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان قم به تشکیل منظم و هفتگی جلسات ستاد انتخابات استان اشاره کرد و گفت: کمیته‌های ذیل ستاد انتخابات استان نیز علاوه بر پیگیری مصوبات، باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسات کاری خود اقدام و گزارش آن را به دبیرخانه منعکس کند.

وی همچنین با اشاره به مسؤلیت مستقل و مهم فرمانداری قم در امر برگزاری انتخابات، ازبرنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات مطلوب این مجموعه تا این مرحله از انتخابات قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه امور اجرایی انتخابات استان از ابتدا تا به امروز به نحو احسن و شایسته و طبق برنامه زمانبندی اعلامی وزارت کشور در حال انجام است.

شایان ذکر است در این جلسه فرماندار و رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان، گزارشی از فعالیت‌ها و روند اجرایی انتخابات ارائه دادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار